{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

killing vil ikke spise tørfoder {{forumTopicSubject}}

jeg passer min søsters killing og mor kat for tiden. den lille er 8 uge og vil kun ha dåsemad og så tisse den nogen gange på gulvet smiley dens mor gik i katte bakken da den var 5 uger og spist fint killing tørfoder. han er en dejlig lille fyr der er liv i. men forstår ik at den ikke vil spise tørfoder for så meget mælk for han ikke af sig mor

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killing vil ikke spise tørfoder
  • #1   21. maj 2014 Det skal nok komme, og ellers er det jo en fordel, at den får godt med væske fra maden.

Det med bakken og tis de siden af kan være fordi der er for langt til bakken når den trænger, så sæt nogle flere op, det behøver jo ikke være dyre kattebakker, men bare noget killingen kan komme op i uden besvær og med grus i.

• #2   21. maj 2014 det er altså meget normalt at de små killinger ikke lige når hen til bakken. Oftes har de travlt med alt muligt andet, og så sker der bare uheld.

han er ikke så stor så det skal nok komme. har du prøvet babycat fra Royal Canin? det er helt små tørpiller som de fleste killinger gerne vil have. Men det er lidt svært at få dem startet på tørkosten, fordi det er hårdt at tygge i, så vådfoderet er mere tiltrækkende, og lugter bedre

• #3   22. maj 2014 Jeg gør det at mine killinger er i killinge kravlegård indtil de er ca 7 uger hvor de selv kravler ud (selvfølgelig har vi dem ude så de har hele stuen og lege i) der har de deres kattebakke og de har brugt den flittigt, da de selv kom ud af kravlegården og den blev fjernet beholdte vi deres killingebakke i stuen i ca en uge også havde de fundet de voksnes bakker... De har ikke haft et eneste uheld som sådan lige i starten satte de sig dog med rumpetten ud over Bakken og derved kom det på gulvet men de fangede de nu hurtigt... Så begrænset område er vigtigt for renlighed... Det med maden kommer nogen er hurtigere end andre, er det killinge foder tørfoderet for måske er pillerne for store hvis det er til voksne katte....

Kommentér på:
killing vil ikke spise tørfoder

Annonce