{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Ildelugtende afføring og orm??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kat som fik killinger på Mors Dag. Den sidste uges tid har hendes afføring lugtet helt forfærdeligt. Jeg har prøvet at skifte foder, men det er ikke blevet bedre.

Jeg tømmer bakken med det samme hun har været i den og i dag kunne jeg se nogle lange hvide orm, så nu skal jeg lige en tur omkring dyrlægen og hente ormekur.

Kan det være pga. orm at det lugter så grimt? smiley

Jeg skal meget gerne fine en løsning snart, da vi snart skal på ferie og andre skal passe hus og katte. Og så synes jeg ikke det er så fedt hvis det lugter sådan. For det er virkelig grimt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ildelugtende afføring og orm???
  • #1   20. maj 2014 altså det er helt normalt at de får en mere grim lugt. Men du skal også passe på med at skifte foder for meget. Man skal normalt bruge en uges tid når man skifter

• #2   20. maj 2014 Hvis Misse mor har orm nu, så har killingerne det sikkert osse, så de skal også have en tur.

• #3   20. maj 2014 Hvilket foder får hun ???

Og ja det er meget vigtigt at en drægtig hunkat bliver behandlet for orm mens hun er drægtig...
    Nu har hun orm og ormeæg er overført til killingerne... så alle killingerne skal have ormekur mindst 2-3 gange inden de bliver 12 uger... så snak lige med dyrlægen om hvornår de må få en kur også.... der må ikke gå for lang tid, da orm kan slå killingerne ihjel.

• #4   20. maj 2014 Jeg har lige snakket med dyrlægen idag, og skal hente noget ormekur til mor. jeg ved godt at killingerne skal have også, det får de bestemt også når de bliver lidt større smiley

Kommentér på:
Ildelugtende afføring og orm???

Annonce