Så flød bægeret over {{forumTopicSubject}}
Argh må ud med mine agressioner! Har dog også et spørgsmål:)
Mine to katte på henholdsvist 1 år og 6 måneder er ustryrlige! Jeg kunne bære over hvis det var om dagen, men klokken 5 om morgenen! Jeg har altid givet dem lov til at være i soveværelset om natten. Men efter jeg gang på gang bliver vækket af dem ved 4-5 tiden om natten, enten ved de hænger i gardinerne, kradser på skabeme for at komme ind eller slåser ovenpå mig og kæresten mens vi sover! Bægeret flød over i nat! Da jeg forrige nat måtte være vidne til en 7 kilos kat der hang i gardinet og hev det ned, nåh ja en chance mere. I nat var der bare ikke andet end bøvl med dem, miaveri, legen og hiven i gardiner, måtte pille gardinet ned her kl 5 imorges. ARGH de er billigt til salg pt:) Nu har jeg bestemt at det er slut med at "sove" med os. Jeg lukkede dem ude fra soveværelset imorges, men det var næsten værre, de ville jo ind igen:) så kradsen på døren og miaven. Mit spørgsmål er, hvor længe tror i der går inden de accpeterer at de ikke skal være der om natten og holder op med kradsen på døren?
De har fået så mange chancer, vil jo gerne have dem i sengen, men at jeg skal miste 2 timers søvn på grund af dem. Så må de lige være udenfor soveværelset indtil killingen falder til ro. De skal siges hankatten på 1 er kastrat, pigen får samme tur snart, så hun falder til ro
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
ved ikke hvor mange dage der går men de skal nok stoppe med at prøve og komme ind før eller siden
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
Det ville være rart med en fuld nattesøvn efterhånden
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 319
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 55 Svar: 319
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.642
skift til nattevagt....
sep 2007
Christina: Det var også i mine tanker, det tror jeg at jeg vil gøre. Selvom det er deres yndlings soveplads når vi ikke er der, men de finder nok en ny
sep 2007
okt 2007
sep 2007
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
okt 2007
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 55 Svar: 319
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 194
men vores ved efterhånden at når vi går iseng så skal der puttes og så ligger de sig på deres kradsetræ ( vi har kradsetræ i både stue og soveværelse og mellemgang ) eller huler og sover . så spørgsmålet er lidt hvis du vænner dem til at når i går iseng og så evt tage legetøj fra dem om natten og så give dem det om dagen og husk og aktivere dem meget om dagen indtil de vænner sig til det .
sep 2007
Det er "desværre" sådan at min hunkilling er temmelig adræt, så hun bruger vindueskarmen -> op på skabet -> i gardinet. Det er et faststående skab, ellers var det blevet flyttet:) De har endda et lille kradstræ derinde. Men nej nej, og den tykke kan ikke komme op på skabet som den lille, så han sidder jo der er skraber og miaver for at komme derop. Så jeg står jo trolig ud af sengen og hjælper ham derop, og det er bare for at han kan side og prøve at åbne skabslågerne, årh ha:)
Lotte: ja, det er nu mest træls for kæresten som skal op 06.00 og de går amok lige en time eller to før han skal op, og da det er mine katte bliver jeg stresset go føler det er mig er skal sørge for der er ro, så render jeg jo rundt om natten og flytter og gør ved:)
Christina: Det tror jeg heller ikke- Piveriet er hvis bare fordi de er møg forkælet:) Ris til egen røv fordi man elsker dem så højt - hihi
sep 2007
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 194
hvad med og prøve feliway til stikkontakten ,. det får kattene til og føle sig hjemme og rolige .
kan du ikke sætte noget for ved skabet så hun ikke kan komme derop et stykke tid et stykke pap eller lignende .
vores hankat hyggede sig meget med vores persienner da vi havde dem men der sagde vi nej og fjernede ham det tog godt nok et stykke tid og tålmodighed men det virkede .
sep 2007
Jeg tror bare det er bølle alderen, er hun så får trukket den gamle ind i det også:)
sep 2007
sep 2007
Så flød bægeret over