{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

indholdsfortegnelse på foder {{forumTopicSubject}}

Hej KG

Det er sådan at jeg er en spade til at læse fodreetiketter, de forvirrer mig simpelthen. Jeg vil gerne kunne læse bag på fodre, godbider og ting som det hvad der er godt for min kat og hvad jeg skal holde mig fra. Også uden at skulle spørge herinde. Så jeg tænkte der sikkert var nogen herinde der kunne give mig en forklaring på hvad de forskellige ting bagpå fodre betyder.

Og oven i det vil jeg da gerne lige hører en gang for alle hvor meget der gerne skulle være af de forskellige ting i fodret.

De ting jeg ved(eller tro jeg ved smiley )
Der skal være så lidt råaske som muligt i.
Der skal gerne være taurin i(hvor meget en kat skal have ved jeg dog ikke lige)
Ved der også er noget med kødprocenten skal være høj(aner dog ikke hvordan jeg kan se dette bagpå)
Også er der også noget med fedtprocenten(Dog ikke helt med på hvor meget der er godt)
Og der må helst heller ikke være korn i(aner heller ikke hvordan jeg ser dette)

For og få det på det rene dette er ikke for at få hjælp til at købe fodre til Milo smiley Men for at få hjælp til hvis jeg en dag står og skal skifte foder. Men i er stadig velkommen til at skrive hvad fodre i fx bruger og hvorfor det er godt.

Håber der er nogen der vil bruge lidt tid på at hjælpe en fodretikke spade som mig smiley

Jeg undskylder på forhånd hvis det ikke er formuleret godt(har aldrig været ret god til at formulerer mig)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indholdsfortegnelse på foder
Kommentér på:
indholdsfortegnelse på foder

Annonce