{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Har måtte forlade Feline {{forumTopicSubject}}

smiley :'( smiley

Ja som overskriften siger har jeg måtte forlade Feline for en stund! Som jeg vist har fortalt før, var hendes "far" og jeg gået fra hinanden, men boede stadig sammen. En utrolig uholdbar situation, men desværre nødvendig for en lejlighed i Rødovre, hvor man må have kat hænger ikke på træerne.

Men for lidt over en uge siden, gjorde nogen omstændigheder at jeg måtte bide i det sure æble, og tage mine ting og gå. Min eneste mulighed var at blive "hjemløs", så nu bor jeg rundt omkring, og lige pt hos min mor 90 km væk fra KBH. Men men men jeg kan jo ikke have Feline med på slæb, så hende har jeg måtte efterlade hos hendes "far" smiley

Hun er jo moars kat. Hun er totalt afhængig af mig, og jeg har aldrig været væk mere end 5 dage i træk siden vi fik hende! Så det er bare hårdt. Både for hende og mig. Jeg savner hende sådan. Men jeg ved, jeg gør det bedste for både hende og mig og vores fremtid. Hendes "far" kan sagtens passe hende, og hun bliver vist forkælet til overflod!

Vi er stadig gode venner, og taler sammen hver dag. Han sender billeder af hende, og fortæller hvad hun laver. Jeg kommer også på besøg, så ofte som jeg kan. Men det er bare ikke det samme!

Håber bare på jeg ikke skal vente for længe på et sted at bo. For det her er ski' lidt hårdt!

Skulle bare lige af med det....

Min lille pige smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har måtte forlade Feline
  • #1   22. apr 2014 Det var trist at høre. Jeg håber meget du snart finder en holdbar bolig løsning. Det må ikke være nemt at skulle bo hos andre. Kan du ikke blive hos din mor til du finder en løsning Du må da endelig ikke ende som hjemløs.
    Det er da altid positivt at du kan følge med og se hvordan Feline har det. Og at du ved hun har det godt.

• #2   22. apr 2014 Det med "hjemløs" er den status jeg har i kommunen. For så kan man komme foran i køen til lejligheder smiley Jeg er forvejen i kommune "regi", og har en kontaktperson. Så han gør det, der er bedst for mig i situationen.

Og da jeg skal starte behandling i KBH om en uge, må jeg desværre flytte lidt rundt. Så håber ikke det skal vare alt for længe!

• #3   22. apr 2014 Årrhhh hvor trist Karina...

Det er utroligt hvor meget man kan savne sådan en størrelse, men godt at høre at i ikke sådan er blevet uvenner og du mister kontakten til Feline, men hårdt at savne alligevel..

Du får et cyberkram smiley og forhåbentligt dukker der snart en egnet bolig op til dig og Feline smiley

• #5   22. apr 2014 Karina
    Sikke da en træls situation du står i smiley
    Tænk på du har gjort det rigtige mht Feline smiley
    Kram og krydsede fingre herfa for at du hurtig får et hjem smiley

• #6   22. apr 2014 Tak skal I have smiley

Det er rart at møde lidt forståelse! Mange siger jo "Det er bare en kat!". Ja men det er MIN kat. Hun har ofte været grunden til, jeg i det hele taget stod op om morgenen!

Så krydser også alt hvad jeg har, for der ikke går alt for lang tid smiley

• #7   22. apr 2014 Er så ked af at hører om din situation smiley

Håber hurtigt du finder en ny lejelighed hvor du må tage Feline med dig så i kan være sammen igen. For hun er ikke "bare en kat". Hun er din kat og helt sikkert dit et og alt.

Ønsker dig alt held og lykke frem over også får du lige et cyberkram fra mig og Milo af smiley

• #9   22. apr 2014 Øv, en møgsituation smiley Men det skal nok lykkes at finde en dejlig bolig til dig og Feline.
    Jeg krydser fingre for, at det må gå hurtigt!

• #10   22. apr 2014 Krydser fingre for, at du hurtigt finder et hjem til dig og Feline, så i kan være sammen hver dag igen smiley

Kommentér på:
Har måtte forlade Feline

Annonce