Har måtte forlade Feline {{forumTopicSubject}}
:'(
Ja som overskriften siger har jeg måtte forlade Feline for en stund! Som jeg vist har fortalt før, var hendes "far" og jeg gået fra hinanden, men boede stadig sammen. En utrolig uholdbar situation, men desværre nødvendig for en lejlighed i Rødovre, hvor man må have kat hænger ikke på træerne.
Men for lidt over en uge siden, gjorde nogen omstændigheder at jeg måtte bide i det sure æble, og tage mine ting og gå. Min eneste mulighed var at blive "hjemløs", så nu bor jeg rundt omkring, og lige pt hos min mor 90 km væk fra KBH. Men men men jeg kan jo ikke have Feline med på slæb, så hende har jeg måtte efterlade hos hendes "far"
Hun er jo moars kat. Hun er totalt afhængig af mig, og jeg har aldrig været væk mere end 5 dage i træk siden vi fik hende! Så det er bare hårdt. Både for hende og mig. Jeg savner hende sådan. Men jeg ved, jeg gør det bedste for både hende og mig og vores fremtid. Hendes "far" kan sagtens passe hende, og hun bliver vist forkælet til overflod!
Vi er stadig gode venner, og taler sammen hver dag. Han sender billeder af hende, og fortæller hvad hun laver. Jeg kommer også på besøg, så ofte som jeg kan. Men det er bare ikke det samme!
Håber bare på jeg ikke skal vente for længe på et sted at bo. For det her er ski' lidt hårdt!
Skulle bare lige af med det....
Min lille pige
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Det er da altid positivt at du kan følge med og se hvordan Feline har det. Og at du ved hun har det godt.
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Og da jeg skal starte behandling i KBH om en uge, må jeg desværre flytte lidt rundt. Så håber ikke det skal vare alt for længe!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det er utroligt hvor meget man kan savne sådan en størrelse, men godt at høre at i ikke sådan er blevet uvenner og du mister kontakten til Feline, men hårdt at savne alligevel..
Du får et cyberkram og forhåbentligt dukker der snart en egnet bolig op til dig og Feline
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Sikke da en træls situation du står i
Tænk på du har gjort det rigtige mht Feline
Kram og krydsede fingre herfa for at du hurtig får et hjem
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Det er rart at møde lidt forståelse! Mange siger jo "Det er bare en kat!". Ja men det er MIN kat. Hun har ofte været grunden til, jeg i det hele taget stod op om morgenen!
Så krydser også alt hvad jeg har, for der ikke går alt for lang tid
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 427 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Håber hurtigt du finder en ny lejelighed hvor du må tage Feline med dig så i kan være sammen igen. For hun er ikke "bare en kat". Hun er din kat og helt sikkert dit et og alt.
Ønsker dig alt held og lykke frem over også får du lige et cyberkram fra mig og Milo af
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.959
Jeg krydser fingre for, at det må gå hurtigt!
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Har måtte forlade Feline