1.327 visninger
|
Oprettet:
katteracer {{forumTopicSubject}}
jeg skal snart have en kat, men ved ikke hvilken race.
det skal være en kat som er god med hunde og ikke kræver alt for meget pelspleje. Den skal heller ikke kun knytte sig til en person.
Det skal være en udekat.
hvis i kender nogle gode katteracer så må i meget gerne skrive dem
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
mange gange vil du hellere ikke få lov til at købe en racekat, da mange avlere kun sælger til indekat.
feb 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 29
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
feb 2014
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
En voksen kat har da også brug for et hjem - og så slipper du for lømmelalderen og når den får udeadgang, så synes jeg faktisk at du skal gå ud og se på en voksen kat
Og vil helt klart anbefale en huskat
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
personligt har jeg altid helst ville have voksne katte. dels er man over det med at skal lærer dem det med bakken (jo selv 12 uger killinger glemmer nogle gange hvor bakken er),man bør ikke lukke en killing ud for tidligt fordi de har ikke nogen stedsans, dermed risikere man at den kommer for langt væk, og så har man så mistet sin nye ven
jeg har aldrig været bange for at tage en voksen 2+. de er meget nemmere at flytte med. de har ikke et stort behov for at skulle lege på de mærkeligste tidspunkter.
jeg har selv arbejdet på kv i ca 8 år, og vores anbefaling var at man tog ud på internattet med åben sind. Lad være med at have for store krav til hvilken alder, køn og farve. Nogle gange er det nemlig mere katten som vælger en, end at man bare tager den første og bedste. I skulle jo gerne være bedste venner i de næsten 15 år. Vi har haft rigtig mange kunder, som endelig gerne ville have en killing, men er endt med både 1 og 2 voksne katte. Det er jo bedre at katten passer til en
noget andet så er det svært at sige at en killing er kælen, eller lignede. Det kan nemlig godt vende. vil man være sikker på at få en kælen og sød kat, ja så skal de altså være lidt ældre. personligt syntes jeg at det er nemmest fra ca 1 år og op efter. så har de fået noget personlighed. killinger har ingen personlighed, de er bare nogle små (og søde) totalt gakket totter som tondser rundt på fire ben. de syntes at gadiner er noget man hænger i.
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Hvis katten skal vænne sig til hund er det nok smartest med en killing
feb 2014
jeg har ikke nogle krav om hvordan det skal se ud så længe den er venlig, og god med andre mennesker og hunde så er det fint nok for mig
jeg vil gerne have en killing da det er nemmest for dem at vænne sig til en hund
feb 2014
ja, jeg skal bare have en
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 629
feb 2014
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
katteracer