{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

katrine P
katrine P
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 29

katteracer {{forumTopicSubject}}

jeg skal snart have en kat, men ved ikke hvilken race.
det skal være en kat som er god med hunde og ikke kræver alt for meget pelspleje. Den skal heller ikke kun knytte sig til en person.
Det skal være en udekat.
hvis i kender nogle gode katteracer så må i meget gerne skrive dem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katteracer
  • #1   29. mar 2014 Som udekat vil jeg kun anbefalde en huskat der er neutraliseret, da racekatte desværre har det med at blive stjållet

• #2   29. mar 2014 når du alligevel "bare" vil have en udekat, så smut en tur forbi et internat. så får du en kat som er tjekket og ordnet til omkring 800-1000 kr
    mange gange vil du hellere ikke få lov til at købe en racekat, da mange avlere kun sælger til indekat.

• katrine P
    katrine P Tilmeldt:
    feb 2014

#3   29. mar 2014 jeg tænkte også lidt på at købe fra et internat men de har ikke nogle killinger i øjeblikket.

• #4   29. mar 2014 En kat fra internat er i hvert fald den mest økonomisk optimale løsning. Så måske hvis du venter en to-tre måneder (der går forår i kattene nu) er der killinger:)

• katrine P
    katrine P Tilmeldt:
    feb 2014

#5   29. mar 2014 jeg planlægger at få den i påskeferien så jeg kan desværre ikke vente i 2-3 måneder smiley men hvis jeg ikke når at finde en inden så tror jeg helt klart at jeg vil vente på at der kommer nogle killinger i internatet smiley

• #6   30. mar 2014 Katrine:
    En voksen kat har da også brug for et hjem - og så slipper du for lømmelalderen og når den får udeadgang, så synes jeg faktisk at du skal gå ud og se på en voksen kat

Og vil helt klart anbefale en huskat smiley

• #7   30. mar 2014 du kunne jo vælge en stor killing/ungdyr. de er altså noget nemmere end en killing, som jo er en baby. Og alt efter hvor glad du er for at sove, så jo ældre de er jo nemmere er det at lærer dem at man skal sove når vi andre sover

personligt har jeg altid helst ville have voksne katte. dels er man over det med at skal lærer dem det med bakken (jo selv 12 uger killinger glemmer nogle gange hvor bakken er),man bør ikke lukke en killing ud for tidligt fordi de har ikke nogen stedsans, dermed risikere man at den kommer for langt væk, og så har man så mistet sin nye ven
    jeg har aldrig været bange for at tage en voksen 2+. de er meget nemmere at flytte med. de har ikke et stort behov for at skulle lege på de mærkeligste tidspunkter.

jeg har selv arbejdet på kv i ca 8 år, og vores anbefaling var at man tog ud på internattet med åben sind. Lad være med at have for store krav til hvilken alder, køn og farve. Nogle gange er det nemlig mere katten som vælger en, end at man bare tager den første og bedste. I skulle jo gerne være bedste venner i de næsten 15 år. Vi har haft rigtig mange kunder, som endelig gerne ville have en killing, men er endt med både 1 og 2 voksne katte. Det er jo bedre at katten passer til en

noget andet så er det svært at sige at en killing er kælen, eller lignede. Det kan nemlig godt vende. vil man være sikker på at få en kælen og sød kat, ja så skal de altså være lidt ældre. personligt syntes jeg at det er nemmest fra ca 1 år og op efter. så har de fået noget personlighed. killinger har ingen personlighed, de er bare nogle små (og søde) totalt gakket totter som tondser rundt på fire ben. de syntes at gadiner er noget man hænger i.

• #8   30. mar 2014 Marianne

Hvis katten skal vænne sig til hund er det nok smartest med en killing

• katrine P
    katrine P Tilmeldt:
    feb 2014

#9   30. mar 2014 anja

jeg har ikke nogle krav om hvordan det skal se ud så længe den er venlig, og god med andre mennesker og hunde så er det fint nok for mig smiley
    jeg vil gerne have en killing da det er nemmest for dem at vænne sig til en hund

• katrine P
    katrine P Tilmeldt:
    feb 2014

#11   4. apr 2014 jeg har altid ønsket at få en kat og nu er det endelig muligt smiley
    ja, jeg skal bare have en smiley

• #12   4. apr 2014 Jeg vil også sige en huskat, som beltane siger, racekatte har det med at "forsvinde". (: En internatkat kunne helt sikkert være en god løsning, og det er også den billigste løsning da internat katte oftes er ordnet med hele pakken, og det er de færreste huskatte på dba mm. som er det.

• katrine P
    katrine P Tilmeldt:
    feb 2014

#14   4. apr 2014 jeg skal ud på et internat imorgen smiley så håber jeg bare der er nogle killinger smiley

• #15   4. apr 2014 Det er der helt sikkert smiley Ellers er der om et par måneder smiley

Kommentér på:
katteracer

Annonce