Plejemor {{forumTopicSubject}}
Jeg har flere steder set at internater og lign. søger plejefamilier til kattemødre med killinger. Det er bedst for killingerne at blive håndteret fra de er små, og få lov at vokse op i et hjem fremfor i et bur. Det gør deres chancer langt større for at blive adopteret når den tid kommer, og når killingerne er store nok tager internatet dem tilbage og finder et hjem til dem. Jeg har ikke selv muligheden, da jeg har mine tre drenge, men jeg tænkte jeg ville dele det herinde, hvis nu der var nogen der ikke kendte til det og kunne være interesserede i at støtte op om det. Flere steder søger de også frivillige som kan komme ud og hjælpe lidt til på internaterne.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Det er en utrolig givende oplevelse, men det kan somme tider også være hårdt, da der ind imellem kommer nogle sølle skæbner, hvor katten/killinger har været ude for misrøgt og mishandling.
mar 2014
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Kender I til nogle internater nær Allerød? Ville gerne være frivillig - har tænkt på dyreværnet, men det ville blive for meget transport tid.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg kan desværre ikke lige nu sådan som huset er indrettet og med mine 2 lømler, men når huset igen bliver til det, så er jeg igen klar som plejemor, det er helt sikkert
At se små livlige killinger udvikle sig igennem 12 uger er en ubetalelig oplevelse som ikke kan gøres op på nogen måde, og selv om internatet betaler det der er brug for er det nærmest (for mig) umuligt at lade være med at bruge penge på dem..
For folk der melder sig, så kan jeg varmt anbefale at man tager en masse billeder af killingerne gennem de 12 uger, og laver nogle kopier eller en collage som man sender med killingerne på deres fremtidige rejse, de nye ejere bliver virkeligt glade og taknemmelige for at få disse billeder a killingerne som helt små og de kan se hvilken opvækst de har haft, jeg gjore det selv, og de nye ejere var så taknemmelige at de gave internatet et billede af killingerne hjemme hos dem da de var faldet til som de kunne give videre til mig, hvilket varmede mig meget, da man jo kommer til at holde meget af de små pus
Plejemor