1.008 visninger
|
Oprettet:
Foder til både hund og kat {{forumTopicSubject}}
jeg sad lige og kiggede på nye produkter på zooplus, og faldt over dette nye vådfoder, som både er til hund og til kat
http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundefoder_vaadfoder/herrmanns_oeko/herrmanns_tilskudsfoder_hund/398324
hvad syntes I om det?
Personligt ville jeg nok ikke give min kat det. syntes at det lyder lidt for mærkeligt idet hund og kat normalt ikke bør leve af hinandens mad
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Vi har selv prøve et par at bruge det som snack hvor både hund og kat fik .
Da vi havde vundet det.
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Men ville personlig aldrig selv køb det , pga det er uden kød .
Men vi skulle da lige prøve de to dåser vi havde vundet
sep 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 520
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Det kan godt være, det vil være ok at blande op med kød, men jeg synes ikke om, at der produceres dåsemad til katte helt uden kød. Tænk hvis nogen køber det, og ikke er opmærksomme på, at der skal blandes kød i det
Hvis jeg havde mange katte, kunne jeg måske godt finde på at supplere med noget hundemad af og til, hvis jeg fandt noget, der så ud til at være ok egnet til det ...
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Det er et fuldstændigt unødvendig produkt... kun for at narre penge ud af folk .
Ingredienser
Øko grøntsagsgryde:
Økologiske søde kartofler, økologisk græskar, økologisk zucchini, økologiske tranebær.
Øko kødfri gryde:
Økologiske gulerødder, økologiske kartofler, økologisk æbler, økologiske pærer, økologiske bananstykker.
Tilsætningsstoffer:
Ifølge produktet indeholder produktet ingen tilsætningsstoffer.
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 629
G.H: En hund kan da godt leve på grønsager, så hvorfor vil den ikke kunne leve på det?
Foder til både hund og kat