Hjælp til både foder og drengestreger ;) {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Ja, jeg har jo min dejlige lille dreng Dexter på snart 1 år!!
Han har hele sit liv lidt af rigtig dårlig / følsomt tarmsystem og vi har flere gange måtte til dyrlægen med ham, og jeg har haft telefonisk samarbejde med min super søde dyrlæge siden jeg fik ham, da jeg har haft rigtig svært ved at finde foder han kan tåle.. Først købte jeg bare noget billigt noget i Maxi Zoo, da det var det min søster brugte, men det ville hans mave bestemt ikke! Så prøvede jeg en skånekost fra dyrlægen som gav ham lidt ro i maven og derefter kom vi over på en helt almindelig killingefoder fra Hills som han godt kunne tåle. Så kom problemet igen da vi skulle skifte fra killingefoder og over til voksenfoder.. Selvom jeg tog det mærke der var tættest på killingefoderet fra Hills så gik hans mave amok igen, så prøvede jeg en skånekost fra RC som heller ikke virkede, og så nu er jeg på en ny skånekost fra RC som er købt hos dyrlægen som han godt kan tåle.. Dog koster den her lille pose jo altså bare 400 kr, hvilket vil sige at min kat æder for 300 kr om måneden nu! - Har i nogle gode råd til et mindre dyrt mærke som han måske kan komme over på som i har gode erfaringer med ? - ellers bliver vi selvfølgelig på dette foder.. han skal jo ikke være syg og dårlig.. Og det skal lige siges at Ja, vi har kørt ham MEGET langsomt over på nyt foder hver eneste gang vi prøvede...
Næste emne !
Han er jo en fræk lille fyr med MEGET krudt bagi.. Jeg tænker at få ham kastreret, vil det hjælpe på hans energi niveau ? For nogle gange kan man godt blive lidt træt i låget
På forhånd tak!
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
- Ja kastration er det eneste rigtige
jul 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 71
Kastration! Min hun-killing/terrorist blev steriliseret sidste uge, og kombineret med en Feliway i stikkontakten, er hun nu en mere rolig kat.
jul 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 31
Susan/katte kælling. Nu med hjemmeside. - Lyder godt at det vil hjælpe på det, for jeg bliver nogle gange liiiiidt skør i knolden af ham!
Det er et attraktivt tilbud - men nu er jeg jo lidt glad for ham ! haha
Har du gode råd til hvordan jeg stimulerer hans sanser bedst ?
Bettina L - Okay jeg må jo prøve at høre dyrlægen ad
jul 2011
jul 2011
Lotte / uvidende. sur og negativ gl. kælling - Nej han blev simpelthen for tyk af at blive på killingefoderet, så derfor blev dyrlægen og jeg enige om at det var bedst at få ham over på andet foder.
jul 2011
Jeg synes altså at det rigtig mange penge !
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Hjælp til både foder og drengestreger ;)