972 visninger
|
Oprettet:
En ulykke kommer sjældent alene :-( {{forumTopicSubject}}
Min uge har simpelthen været forfærdelig... I mandags var jeg ved dyrelægen hvor min hunkat som fik konstateret kræft og kan se frem til operation, men ikke nok med det måtte jeg tirsdag igen afsted til dyrlægen men denne gang med min kun 3 år gamle Balou... Dette besøg endte med at jeg måtte tage afsked med min elskede Balou, som om det ikke var slemt nok med min hunkat... Hvorfor skal sådan noget altid ske samtidig...:-( jeg er så ked af tabet over min elskede Balou og er samtidig nervøs for min hunkats operation og hendes fremtid... Min Balou blev taget fra os alt for tidligt
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 53 Svar: 93
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
*kram*
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg håber din pige i det mindste klare det
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg krydser fingre for en vellykket operation, og sender et trøstekram.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Få det endelig talt igennem og har du lyst til at læsse af, så gør det!
Trøstekram fra mig.
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
Det er ekstra hårdt, når begge katte bliver ramt
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
har selv lige været en tur igennem med flere dyrlægebesøg. Faktisk har jeg ikke lavet andet siden nytår.
men indenfor 1 uge var jeg afsted om mandagen med en døv kat + en med mavekatar, torsdagen måtte jeg afsted med en som endte med at blive aflivet pga at hans system var lukket ned (alder, sukkersyge og så lige en mavekatar oveni var en dårlig samblandning) og så om mandagen afsted med en mere med mavekatar. Så havde jeg lige fred i ca 2 uger, så var jeg afsted igen sidste torsdag med en med blærebetændelse og en med et dumt blodører som var blevet tykt igen efter 1½ mdr. Bare alt dette på en mdr. men ellers har jeg været afsted med en af hunkattene flere gange pga at hun nyser (mistankte på skimmelsvamp).
Det er bare hammer træls når tingene bare bliver ved med at ske.
Men kram herfra, og så krydser vi finger for pusset i morgen.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 53 Svar: 93
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
En ulykke kommer sjældent alene :-(