En ulykke kommer da ALDRIG alene -.-" {{forumTopicSubject}}
Februar måned at stået i forvirringens tegn her hos mig. Ubehagelig udlejer det truer og nægter at lave varme og vand så huset er beboeligt. Kontakt med Llo som siger flyt og det skal få stærkt ! Fik så en rigtig sød veninde til at passe mine katte for mig da min eneste mulighed for tag over hovedet var en lyn visit hos de gamle til jeg kan få min nye bolig til maj. Jeg for så en besked i dag kl 18 fra min veninde at Diego kradser sig meget og har tabt en del pels hen over de sidste par dage.. Så tænker jeg.. - Hvorfor i alverden for jeg først det afvide nu??? Så afsted til kattene og se hvad det går ud på.. Beslutter mig ret hurligt for at det må blive en tur til doktor dyr i morgen da de jo har lukket nu -.-..
Overvejer at tage begge katte med hjem til min mor. Det eneste problem er bare at de så kun kan være på det værelse jeg har fået til låns, da de gamle selv har hund og kat..
Hvad ville i anbefale?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Om det vil være en fordel at tage kattene med til dine forældre, ved jeg ikke, det kommer nok an på hvor tæt knyttet kattene er til dig..
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Så jeg støtter op om en kombination af RC Calm, Zylkéne ved siden af og så en Feliway diffuser i kontakten hos din veninde.
Jeg tror nu også at det er stress, men det kan jo også være loppeeksem, så det er en god idé med en tyr til dr. Dyr :).
I øvrigt mener jeg at de slikker pelsen af af stress og ikke klør sig - men jeg er jo ikke dyrlæge;)
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 50
jan 2012
jul 2011
jan 2012
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Det var sødt af din veninde at hjælpe med kattene bare ærveligt at Diego fik allergisk reaktion.
Håber I alle snart kommer hen i et dejligt nyt sted som i kan kalde jeres Det er hårdt at flytte hjem til Mor og Far men nogle gange er det den eneste mulighed.
jul 2011
En ulykke kommer da ALDRIG alene -.-"