{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

Overvejelse af anskaffelse af kat/killing {{forumTopicSubject}}

Min bedste ven overvejer at anskaffe sig en kat til hans nye lejlighed. Han er 19 år gammel, snart 20, og arbejder som lærevikar, snart studerende igen.
Jeg bruger stort set alt min tid i hans lejlighed, og derfor er jeg også inde over denne her beslutning..
Vi har en overvejelse om, at anskaffe enten en kat eller en killing.

Vi har i forvejen rotter, og derfor hælder tanken mest til killing, så at den kan vende sig til rotterne.. Nu ligger tankerne hhv på; hvor skal vi købe fra, hvilket køn, om det nu er smart..
Det er tilladt at have husdyr i lejligheden, underboen har selv kat, og den anden har hund. Der er have hvor katten vil kunne komme ud, dog bor han på 1. etage, så det ville være lidt besværligt..?

Jeg har selv haft kat hele mit liv, og han har også selv haft kat før, så vi er ikke førstegangsejere.

Jeg har selv både hun og han katte, og har også haft killinger selv (dog ikke med vilje :P) hos mine forældre.

Vi kunne rigtig godt tænke os, at høre jeres tanker omkring dette, og om det ville være et godt liv for en kat.

- Vi søger nok mest en kat, der ikke er alt for selvstændig. Altså en der gerne vil snakke, ligge og sove hos en og lign, derfor er tanken også lidt faldet på en ældre kat. smiley

Mvh Oscar og Camilla

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejelse af anskaffelse af kat/killing
  • #1   3. mar 2014 jeg syntes at I skal prøve at kontakte et internat. Få en snak med dem om hvad de har som passer til Jer.
    Lov mig at I overvejer om katten skal være 100% indekat - det er ikke synd, når bare katten ikke har prøvet andet, og I lader være med at tage den med ud.