{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Killing der er umættelig {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har en killing på 9 mdr. Den spiser alt hvad den kan komme i nærheden af. Om det er babys grød eller en pose chips. Den har mad hele tiden og frisk vand hverdag. Også får den vådfoder engang om dagen som den spiser i etaper .. Og går og miaver hele tiden.. Jeg prøver så godt som muligt at der er ikke er mad den kan få fat i. Og syntes det går godt. Men den er der med det samme når min den mindste får mad og opfører sig som en hund.
Problemer er så at den får mega dårlig mave. Og tror den har rigtig meget ondt.
Igår aftes kastede den nogen grønt op . Den er udelukket indekat. Og har heller ingen orm.
Nogen der har forslag hvad jeg kan gøre ?
Den får killinger foder fra Isabella som den har fået siden den kunne spise selv.
Håber på nogen gode råd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing der er umættelig
  • #1   24. feb 2014 Først og fremmest så gem babygrød, chips osv væk så den ikke får dårlig mave af det. Giv den vådfoder to til tre gange om dagen og giv den kun hvad den spiser med det samme, det bliver hurtigt dårligt.
    Jeg kender ikke lige det foder du skriver om så jeg ved ikke om det er godt foder men du kunne jo prøve at skifte, måske mætter det foder du giver ikke nok.

• #2   24. feb 2014 Det er gemt væk smiley det mig der har skrevet forkert det er sannabell vi bruger smiley men jeg vil prøve som du skriver og se om det hjælper smiley tak for svar

• #4   24. feb 2014 Du kan også give godbidder i foderautomater.. Det kan jo tænkes at den keder sig og derfor spiser en masse.. Når den så bliver motiveret til at bruge sin hjerne og krop med foder som motivation, så keder den sig ikke mere..

Men ellers lad den spise sig mæt i vådfoder et par gange dagligt.. Det hjælper også på hvis den virkelig oprigtig er meget sulten..

• #6   24. feb 2014 Nej det hos opdrætteren den har gået det. Og det blev vi ved med. Men jeg vil prøve lidt af hvert. Syntes nok den bliver holdt gang i løbet af dagen med leg osv.
    Mad står altid fremme og vand også. Den får frisk vand flere gange om dagen. Da den ikke bryder sig om "gammelt" vand hehe

• #7   24. feb 2014 Hvis den ikke bryder sig om "gammelt" vand så køb en vandfontæne, vores elsker deres og vi blev trætte af at skulle åbne for vandhanen hele tiden smiley

• #9   24. feb 2014 Jo det er sanabell smiley den skrev bare det andet .. Men har overvejet vandfontæne. Men den leger med vandet så håber ikke det ligger vand over det hele når vi får det

• #11   25. feb 2014 Er det ikke muligt at kontakte opdrætteren ? Så vidt jeg ved er Bengal katte ret specielle og kræver meget aktivering.

• #12   25. feb 2014 Ja det ved jeg de er.. Og har snakket med opdrætteren.. Men det bliver aktiveret mange timer i løbe af dagen. Så det ikke fordi den kede sig. Men har prøvet at give den små måltider hele dagen i går med vådfoder.. Og det har allerede hjulpet. Og føler den slapper mere af

Kommentér på:
Killing der er umættelig

Annonce