Kat med stor/ oppustet mave {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger har Misling pludselig fået en utrolig stor rund mave, det er opstået siden hun blev fixet i december måned. I forbindelse med neutralisering skiftede jeg Tim nyt foder fra dyrlægen, måske det kan være foderet, hendes afføring lugter ret slemt nogle gange, hele hytten lugter virkelig når hun har været på bakken. Men hun spiser leget osv som hun plejer. Jeg har prøvet at mærke på maven og den føles blød, hun virker lidt irriteret når jeg mærker på den. Jeg har jo læst alt mulig med at den være FIP men at de også bare kan være pga foderet. Jeg vil se om jeg kan få en tid ved dr. Dyr idag.
Nogen ide om hvad det kan være :)?
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 629
Jeg har læst at det også kan være tegn på FIP?? Men vi har en tid ved dyrlægen i eftermiddag, bare for en sikkerheds skyld.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Forhåbentligt er det bare orm
aug 2012
Men hvis det er orm skal det vil også konstateres af dyrlægen før jeg kan få noget mod det, eller hvad?
maj 2012
aug 2012
maj 2012
aug 2012
maj 2012
En kat som er vandt til, at få korn foder kan ikke pludseligt klare store mængder kød, for de ensymer produgsere den ikke nok af fordi de ikke har været i brug, derfor er det vigtigt med en langsom overgang, og jeg mener den skal være betydelig længer end hvis du skifter inden for samme gruppe.
Kat med stor/ oppustet mave