{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cabstar loppemiddel
  • #1   14. feb 2014 Capstar tages som regel i forbindelse med pipette i nakken, hvis der er mange lopper, fordi de hurtigt slår voksne lopper i hjel.
    Sidst jeg skulle bruge dem, havde de kun til hund og jeg fik, at vide de skulledeles til katten, men hvis du ikke har gjort det før ( og jeg kender ikke dosis på det du har) ville jeg daglige ringe til dyrlægen i morgen smiley

• #2   14. feb 2014 Jeg købte capstar på apoteket, jeg fik den variant til lille hund eller kat (:

• #3   14. feb 2014 Det kan du sagtens. Jeg køber selv de store og deler enten over i 2 eller 4 efter kattenes størelse. Katten tager ikke skade af at få en hel, heller.

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #4   14. feb 2014 Marianne - Nu spørger jeg dumt, men er capstar ikke i samme gruppe som advantage vet osv.?
    Så burde en 4-5 kg's kat da ikke kunne tåle en hel pipette til 10 kg f.eks. (Kender ikke lige kilo opdelingen på capstars pipetter)

• #5   14. feb 2014 Nej, i følge forskellige dyrlæger skulle det ikke kunne overdoceres i de mængder.

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

#6   14. feb 2014 Hmm okay smiley
    Det ved jeg bare man kan med advantage og frontline f.eks.
    Vi kører dog kun advantage herhjemme og det virker, så vi skifter nok ikke lige foreløbig smiley

• #7   14. feb 2014 MBS - Capstar er piller smiley

Jeg bruger capstar hvis jeg ser levende lopper men samtidig bruger jeg advantage for at forebygge nye loppeangreb. Det virker perfekt.

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

#8   14. feb 2014 Haha for fanden, så det squ da derfor jeg fatter hat og briller smiley
    Tak for opklaringen smiley

• #9   14. feb 2014 MBS jeg giver begge dele, i tilfælde af at der skulle komme angreb her. 1 Capstar hver anden dag, i alt 3 gange plus hvad du så end vælger at bruge som pipette.

Jeg har lige været i gang, da jeg fik besøg af en tidligere killingekøber, der for ANDEN gang på kort tid syntes at jeg skulle have en lille gave, nemlig lopper. Var jeg edderspændt ? JOOOOOO smiley , det blev ikke mindre da der blev erklæret at man virkeligt ikke forstod alt det hysteri med lopper. Det var jo ikke sådan at kattene døde af det. Men det finder han nok ud af, hvis han skal udstille.
    Der var heller ingen forståelse for at man jo så også kunne bringe andet med. Så skal han ind her mere, så står der en flaske trinol i forgangen.

• #10   14. feb 2014 Jeg arbejder på en dyreklinik og har rent faktisk forhørt mig hos producenten, fordi den lille capstar tit er i restordre. Man kan give 1/4 pille det sker der ikke noget ved.

• #11   15. feb 2014 Han fik en halv af dem hedder hedder 11+ kg. -Altså til store hunde, og han virker helt tilpas, så det fortsætter bare sådan;) Alt er dødt, og ingen af drengene klør sig, så det er jo skønt;) Tak for jeres svar!

Kommentér på:
Cabstar loppemiddel

Annonce