{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Zooplus problem {{forumTopicSubject}}

Davser.
Jeg har lige bestilt inde på Zooplus og da jeg skulle betale skrev de denne besked

Der opstod desværre en fejl under betalingen. Din bestilling er naturligvis alligevel blevet gemt hos os, men kan ikke afsendes i øjeblikket.

For at vælge en anden betalingsmetode bedes du kontakte vores kundeservice team.
Vi vil afsende din bestilling så snart som muligt.

Undskyld ulejligheden!

5 Min senere modtager jeg denne email :

Kære Pia Jensen.

Endnu en gang mange tak for din bestilling på zooplus.

Vi ville gerne have behandlet din bestilling med det samme, men har desværre endnu ikke kunnet verificere dine betalingsoplysninger. Vi har derfor foreløbig parkeret din ordre.

Af sikkerhedsmæssige årsager er det ikke muligt at genautorisere det samme kreditkort. Du har derfor de følgende to valgmuligheder:

1. Vælge bankoverførsel som betalingsform. Denne ændring skal foretages inde på "Mit zooplus" www.zooplus.dk/myzooplus på vores website. Efter at have foretaget ændringen bedes du kontakte os via e-mail, så bestillingen kan gennemføres.

2. Annullere den aktuelle ordre og foretage en ny ordre med et nyt kreditkort.

Og 1 min senere modtager jeg denne e-mail :

Kære fru Jensen,

Vi takker for din bestilling på zooplus og for din tillid til vores shop.

Vi er ved at behandle din ordre. Du kan derfor ikke foretage ændringer i din bestilling fra nu af. Se venligst dine ordredetaljer her nedenfor.

Du vil modtage en bekræftelse via e-mail, når din bestilling forlader vores lager. Du kan gennemse din ordrestatus når som helst ved at logge ind på "Mit zooplus".

https://www.zooplus.dk/account

Vi håber, du bliver glad for dine varer.

Venlig hilsen,

Dit zooplus Service Team.

Og så tænkte jeg. Er mine vare bestilt og betalt nu eller skal jeg genbestille???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zooplus problem
Kommentér på:
Zooplus problem

Annonce