12. nov 2011 Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
Urinproblemer med Happycat foder? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Er der nogen af jer, der fodrer med mærket Happycat?
Og er der nogen af jer, der har oplevet, at jeres hankat får problemer med at komme af med urinen, når man fodrer med Happycat?
Mr. Bean er lige blevet indlagt, fordi han har haft problemer med at komme af med urinen, siden i går aftes. Der kom meeeeget lidt ud, så jeg tænker, at det enten er nyresten, eller krystaller i urinen...
Når han kommer hjem igen, vil jeg jo gerne forebygge flere problemer med at komme af med vandet, og hvis nogle kendte til problemer med netop dette, ved brug af Happycat, vil jeg meget gerne høre fra jer!
Der er nogle herinde, der før har nævnt brug af c-vitamin, som forebyggende behandling?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Men det er vigtigt katten får vådmad hverdag, for ellers får de ikke væske nok.
Jeg har set advarsler for, at Ziwi Peak tørkost ikke bør serveres uden vand på? Men det er altså også meget højt i kød delen, selv deres vådfoder giver jeg ekstra vand på.
Jeg fodre bla med Orijen.
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
De får meget sjældent vådt foder, fordi det kun er Bean der spiser det! Men når nu han har de problemer, så må jeg hellere få købt noget.
Han drikker ellers meget normalt - jeg ser ham faktisk tit drikke. Men jeg render jo ikke rundt efter ham døgnet rundt, bare for at se om han drikker...
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 60
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Så vådfoder 2 gange om dagen... tilsat gerne ekstra vand... så nyre og blære hele tiden bliver skyllet rene
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
nov 2011
Vådfoder henter jeg i morgen, når jeg skal hente "kræet" hos dyrlægen.
Vi mistænker nu sukkersyge, og spasmer i blæren....
Flere test venter, og Bean må (ufrivilligt) tilbringe en nat hos Dr. Dyr
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 60
nov 2011
Urinproblemer med Happycat foder?