{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Susanne I
Susanne I
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Søskene killinger. {{forumTopicSubject}}

smiley Det drejer sig om min datter skal have 2 små killinger, de er søskendne, en dreng og en pige, hvor tidligt skal hun få sin pige steliesseret ?? hvor gammel skal hun være, og vil det gå godt med 2 på engang, de skal være inde katte i en lejlighed, smiley hun vil også meget gerne have tamme og dejlig nusse katte, kan hun det med 2. Hilsen Sanne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søskene killinger.
  • #2   2. dec 2013 Det er rigtig godt med 2;)
    Men de skal begge neutraliseres, ellers går det aldrig.
    Nogle dyrlæger neutralisere allerede ved 12 uger og ellers vil jeg sige at hun kan vente til 5-6 mdr.

• #3   2. dec 2013 Det er godt med 2 katte, og søskende er rigtig godt smiley

Få dem begge neutaliseret, når de er 4 - 6 måneder.
    Sørg for godt foder, gode aktiverings muligheder for dem og en masse kærlighed smiley

• #4   2. dec 2013 Som de andre skriver så er det godt at der er 2 fra samme kuld. Men få dem begge neutraliseret, for så er din datter ude over alle de problemer det kan give med en fertil hankat, der over-strinter hjemmet. Urin fra fertile katte, lugter langt stærkere end hvis de er kastrater.
    Som regel får man også en rabat, når man kommer med flere. Og de fleste dyrlæger har en pakkemodel, hvor man får neutraliseret og øremærket sin kat, for en tilbudspris.

• #5   2. dec 2013 I kan jo også få dem på internatet så er de ordnet før i får dem hjem, men følg stadig Felis vejledning smiley

• #6   2. dec 2013 2 katte på samme tid er en rigtig fin ide og kuld søskende er rigtig super smiley

Din datter bør få begge katte neutraliseret, både fordi der er super synd at holde fertile katte der ikke får lov at udleve deres lyster, men også fordi fertile katte har det med at begynde at strinte både hun og han katte, fertile hankattes urin luger i øvrigt rigtig fælt, også selv om det ikke er strint..

Tamme kælekatte er nærmest et must, men der er det jo køber (i dette tilfælde din datter) opgave at gøre sit benarbejde godt nok, når man kigger på killinger så skal man se på hvordan killingerne trives, ser de sunde og raske ud? opsøger de mennesker eller trækker de sig skræmte tilbage? er de aktive og leger indbyrdes? er der alle de faciliteter til rådighed som en killing bør have? altså kattebakke, mad, vand, legetøj, en kattehule/ sovested.. Er mismor til stede og ser hun sund og rask ud og er opmærksomhedssøgende?

Besøg gerne killingen flere gange gennem dens opvækst hvis det er muligt, og igen en kats sind er aldrig helt forudsigeligt, men opvæksten har rigtig meget at sige..
    Og hvis man ønsker en indekat er er det super super vigtigt at man køber en kat/ killing der aldrig har været uden for, og jeg mener aldrig

• #7   3. dec 2013 Her er kommet flere gode svar, så jeg vil blot tilføje, at det vil være det optimale, hvis de to søskende er af samme køn - også selv om de bliver neutraliserede.

Det er i hvert fald min MANGE-årige erfaring.

• Susanne I
    Susanne I Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #9   4. dec 2013 Felis har ret, det er et søskendne par fra samme mor, en pige og en dreng, hun blev brændt af med pigen, og min datter sagde ja til også at tage den. smiley

Kommentér på:
Søskene killinger.

Annonce