{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.
  • Samle skabe mm 1.200 kr.
  • Opsætning af udendørs tørrestativ 400 kr.
  • Showersystem 3.000 kr.
  • Rengøring af ventilationsrøret og installation af en ny ventilator, kun 1 stk. (jeg kan købe ventilator, med din anbefaling) 350 kr.
  • Opsætning af lampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er hun her!
  • #1   29. nov 2013 Stort tillykke. Det er så pragtfuldt når man har ventet længe på at få en speciel kat hjem og den så endelig ankommer. At hun så også allerede er faldet så godt til gør det jo endnu mere dejligt.

• #2   29. nov 2013 Tak! Ja det er det, man har jo så mange forvæntninger. Det er superspændende smiley

• #4   29. nov 2013 Stort tillykke med jeres lille smuksak - nøj, hun er yndig. smiley Og dejligt, at hun er faldet så hurtigt til hos jer. smiley

• #5   29. nov 2013 smiley

• #6   29. nov 2013 Stort tillykke med hende, hvor er hun yndig smiley

• #7   29. nov 2013 Lige et spørgsmål: Hvor får man fat på sådan en snebengal henne? Jeg synes desværre ikke, det er dem, man ser allerflest af i DK?

Det er ikke, fordi jeg leder lige nu og her, for jeg vil IKKE have bengaler, før jeg har mulighed for at give dem et stort udendørsvoliere... Jeg er bare nysgerrig og har længe haft en godt øje til snebengalen... åh til en dag. smiley

• #8   30. nov 2013 Tak allesammen! smiley

Louise: Nej, de er ikke supernemme at finde, men de findes smiley Den her pigen kommer fra sverige, nærmere bestemt Lund, fra kungsgardencats.se . Hun har nogle fantastiskt smukke katte med supertemperament. Hun laver "almindelige" bengaler og snebengaler (den varianten der hedder lynx, der har blå øjne f ex). Så hende kan du jo kigge på når det bliver aktuellt smiley i dk ved jeg ikke riktigt, men jeg ved dog at kungsgarden sammarbejder med en opdrætter i dk, så hun har måske lidt snebengaler? Du burdte finde link til den danske opdrætter på kungsgardens "lænkar"-side smiley (hvis du kigger på hjemmesiden på svensk, ikke engelsk)

• #9   30. nov 2013 Tak for svaret, Carolinee. smiley Det må jeg prøve at kigge nærmere på, når jeg engang kommer så langt, at det bliver aktuelt. smiley

Kommentér på:
Så er hun her!

Annonce