{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Julie N
Julie N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10

Rastløs hunkat- om aftenen....?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har to syks indekatte på 4 år. De er hunkatte, men hedder Bob og Rocky. Rocky er en meget stille og kælen kat, der elsker at komme på trappetur en gang om dagen, og det samme gør Bob. Naboerne synes det er rigtig hyggeligt, og hun kommer også ind til min nabo til tider, der også passer dem, når jeg ikke er hjemme. Problemet er Bob. Hun har altid været en kat med sindssygt meget energi, hvorimod hendes søster, er stille og rolig, og er glad bare jeg er der. Jeg synes desværre det er blevet værre med Bob det seneste halve år. Hendes rastløshed. Hun er bvegyndt at miave meget, og strinter. Når hun ikke er rastløs, er hun den gladeste kat, og "hviler meget i sig selv". Jeg bliver så ked over dette, og har desværre ikke muliged for at lukke hende ud, da jeg bor i byen. Hun ville ha så godt af græs og kunne fange mus, men har bare slet ikke lyst til at skille mig af med hende smiley
Hun gider ikke rigtig lege med mus osv. Hun vil kun lege med hendes søster, der ikke gider lege ret tit. De elsker hinanden så højt, og putter tit sammen.
Nogen, der har ideer?
Kh, Julie

ps. de er neutraliserede

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rastløs hunkat- om aftenen....??
Kommentér på:
Rastløs hunkat- om aftenen....??

Annonce