{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme
  • #1   22. okt 2013 Det har aldrig været et problem her, kun den Mega dårlige samvittighed, da jeg kun havde en kat smiley
    Jeg har fra start af, taget små ture hjemme fra, og efter noget tid har det så været nødvendigt med 6-8 timer.
    Husk du aldrig må forlade dem over 24 timer, uden du har nogen til, at komme og se til dem, mindst en gang i døgnet ( jeg foretrækker 2 gange i døgnet)

• #2   22. okt 2013 Katte er nemmere end hunde på dette punkt smiley
    Har aldrig trænet mine i at være alene hjemme, fik min første kat i en sommer ferie og en uge efter kom kat nr to så de har aldrig været alene hjemme uden selskab af hinanden..

Mine har aldrig ødelagt noget meeeen når jeg har været væk og kommer hjem igen er de glade for at se mig og venter pæn på mig ved døren smiley

• #4   22. okt 2013 Jeg har aldrig hørt nogen træner deres kat til at være alene hjemme, det er noget den bare ikke har problemer med, når der er ro i hjemmet så sover de fleste katte indtil der igen kommer liv i huset, måske står de lige op og får lidt at spise og måske benytte kattebakken..

Så nej jeg vil ikke mene man gør noget, jeg har i hvert fald aldrig gjort noget andet end sørget for at der var mad, vand og kattebakke til rådighed..

• Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 2 Emner: 6 Svar: 51
    #5   22. okt 2013 Vores kat Krukke dukkede op som en 4 måneders killing en weekend, så der var ikke mulighed for at tage fri og vænne ham til at være alene hjemme. Derfor var han alene 6 timer om dagen lige fra starten på hverdage. Efter to uger hos os skulle vi til guldbryllup og der var han alene ca. 10 timer. Ingen af delene har givet problemer...der skal bare være rigeligt mad og vand til rådighed.

• #7   23. okt 2013 Det lyder dejligt. Det var en tanke jeg lige gjorde mig.

Jette L. Bare af nysgerrighed, hvorfor lader man ikke katten være alene i 24 timer?

• #8   23. okt 2013 Jeg lader personligt ikke mine være alene hjemme så længe pga ders bakker bla. jeg tømmer mine 2 gange om dagen og det ville være synd hvis de skulle gå længere uden den blev ordnet + vand og mad kan slippe op + man kan ikke vide om de er blevet dårlige eller er kommet til skade...

• #9   23. okt 2013 Ja og der ud over er der lov om at de skal tilses mindst en gang i døgnet smiley

Der er stadig nogen som tror det er ok, at lade katte være alene en hel weekend smiley

• Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

#10   23. okt 2013 Den lov har jeg ikke hørt om før. Har du et link?

• Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

#12   23. okt 2013 Tak smiley Det anede jeg ikke. Men jeg havde nu heller ikke tænkt mig at lade katten være uden tilsyn så længe.

• #13   23. okt 2013 vidste heller ikke at der var en lov på området smiley Det skal jeg huske, for der er mange der gør det lader deres dyr være alene hjemme i som jette skriver en weekend. Jeg kunne ikke selv drømme om det ville få dårlige nerver over at tænke på om de nu havde det godt.. så jeg har altid min faste kattepasser (Min farbror) der bor 100 meter væk der elsker at hygge nusse og lege med dem når det en sjælden gang sker jeg er væk længere...

• #14   23. okt 2013 En døgn ville jeg godt turde at være væk. Til den anden kat jeg havde brugte vi en foderautomat og vandet skiftede jeg når jeg kom og lukkede hende ud.

Jeg var flyttet og passede hende når mine forældre tog på ferie. Den fungerede rigtig godt.

• #15   23. okt 2013 enhver dyreejer burde kende til dyreværnsloven

Kommentér på:
Alene hjemme

Annonce