{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

MPEE
MPEE
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 11

Virbac Vet Complex kattefoder {{forumTopicSubject}}

Hej,

Er der nogen der har erfaringer med dette foder?
Både junior og adult cat?

Jeg er blevet foreslået at skifte over til dette, efter mine 2 brite-piger er blevet neutraliseret, men da jeg ikke selv kender noget til det, vil jeg høre om nogen ligger inde med erfaringer med det smiley

Og gerne ca. priser på det også...
Google var ikke min ven idag *suk*

Mvh Mia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virbac Vet Complex kattefoder
  • #2   21. okt 2013 Jeg kender ikke fodret, men det er vigtigt med meget kød og light produkter er ikke godt for pelsen og mange katte tager på af det.
    Jeg har 3 kastrater og de får alle det samme, kornfrit foder, 2 x vådmad også med meget kød, og råt flere gange i ugen ( i går var det af puds fra mørbrad)
    Det tørfoder jeg bruger nu er Orijen og Acana med 50-80% kød.
    Ingen af mine drenge er overvægtig, Mitti bliver snart 6 mdr, røde bliver snart 2 år og Birk er 8 år og de kan alle spise samme foder smiley

• #3   21. okt 2013 Virbac Vet sælges også hos www.zooplus.de

Men profit, ja, for de sælger også Zoletil og det er blevet brugt flere gange her i huset, iflg. mine fakturaer.
    Kan ikke huske om det er bedøvelse, smertestillende eller hvad...

• #5   21. okt 2013 Jo, Zoletil er kirurgisk bedøvelse smiley

Jeg bruger normalt Applaws tørfoder med knap 80% protein, hvilket de egentlig fungerer fint på.
    Men nu var det bare fordi de er blevet neutraliseret, at jeg blev gjort opmærksom på det andet (dog ikke af dr. dyr skal det lige siges).

Men det kan da godt være jeg bare skal fortsætte med Applaws og så må jeg se på foderskift hvis jeg en dag er så uheldig at støde ind i problemer smiley

Og tak for svar folkens smiley

• #7   22. okt 2013 Lotte S: Okay, det vil jeg lige undersøge, skal alligevel hen og bestille foder til dem her en af de kommende dage. Tak smiley

• #8   22. okt 2013 Når du af og til syntes det er lidt dyrt med vådfoder, kan du købe LUX fra Aldi, det har højt indhold af kød og ikke sukker og korn smiley
    Du kan også selv lave en gang kogt kylling, pillet af benene ( aldrig kogte ben til katte) og serveret i kogevandet, det er mange katte glade for.

Kommentér på:
Virbac Vet Complex kattefoder

Annonce