{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Jubiii så kom pakken {{forumTopicSubject}}

Bestilte fra zooplus.de i fredags og for første gang har post dk været noget så langsomme. Men idag kom pakkerne!
Tjek lige hvor fyldt der blev på katte reolen.

Der kom:
12 x 4 forskellige slags bozita 93%
66 x 3 forskellige stænger med cremet miamor guf
En kæmpe kattelem (den gamle er alt for lille til tosserne)
40 l cats best öko plus
7 poser tørfoder (forskellige slags i 400g poser)
Diverse guf

Det var vist det hele, denne gang smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
  • Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
  • Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Resetting Philips hue spots 750 kr.
  • Tilslutning af komfur 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubiii så kom pakken
  • #1   16. okt 2013 Glæder mig til dyrene får smagt på det hele, håber at de kan lide det smiley

profilbillede
  • #2   16. okt 2013 Se lige en kæmpe lem!
    Bliver monteret om et par timer når min venindes mand kommer og hjælper smiley

profilbillede
  • #3   16. okt 2013 Årh det er altid så dejligt, når man får pakke fra Zooplus smiley

Selv Feline ved godt tingene i pakken er til hende. Hun "hjælper" altid med at lukke den op. Og så skal der self leges i den bagefter smiley

• #4   16. okt 2013 Hvor ser det fint ud. smiley
    Tror nok misserne bliver glade for det hele.
    Vores kasse fra sidste uge står stadigt i stuen og bruges flittigt som lege og gemmested - og så kan man lige så godt få sig en lur i den. smiley

• #5   16. okt 2013 Sofus var også med til at åbne og de hjalp begge med at pakke ud. De ved godt at når jeg er ved reolen smager det for det meste godt, så det kan være farligt at stå der smiley

• #6   16. okt 2013 Ih ja de er hurtige til at lure, hvor man "gemmer" tingene smiley

Vi har Felines guf (Dreamies) stående i et alm køkkenskab. Når jeg er i skabet reagerer hun ikke, men så snart manden åbner det, så sidder hun der! For han kan jo ikke lade være med at give hende noget smiley
    Hendes alm tør + vådfoder står i et rum, hvor døren normalt er lukket, men så snart døren bliver åbnet, så er hun der. Selv om hun så ligger i den dybeste søvn smiley

• #7   16. okt 2013 Anden ting er godkendt smiley første ting var legetøj, anden ting var noget nyt tørfoder til at blande med de to andre. Jubi

• #8   16. okt 2013 Nu du siger det gik langsomt med pakken, det gjorde det også sidst jeg bestilte, den lå næsten 5 dage i Tyskland, de laver ikke noget over hovedet i weekenden smiley da den først var i DK, kl ged om natten, var den hurtigt her, men det tog 8 dage fra bestilling til det kom smiley

Mine har stadig en mindre kasse de leger med fra sidste pakke smiley

• #9   16. okt 2013 Denne gik fint gennem Tyskland. Bestilt fredag formiddag, leveret til den ene central kl 19.32, videre til næste central kl 23.52 og så skete der ikke mere før imorges. Der har bare stået er på vej. I nat blev den endelig tjekket ind i kbh, så Brøndby og Glostrup (eller omvendt) og så blev den afleveret her!! Jubiii.
    Plejer at have de tyske pakker i løbet af 2-3 dage...

• #11   16. okt 2013 Jeg bruger det også og det er fint til, at tage lugt, og rart det kan ryge i torilettet, for Røde dækker ikke til, så bare ud og smide det væk.

Jeg syntes så jeg kan feje hver gang jeg kommer ud på Wc smiley og gør jeg ikke det har jeg smuler i hele hytten.
    EC blev også spredt, men knapt så meget, og det var ikke så synligt, jeg vipper stadig mellem fordele og ulemper, for EC lavede nogle grimme grå pletter på badeværelsets gulv, de kunne kun fjernes ved, at ligge på knæ og skruppe smiley

• #12   16. okt 2013 PS jeg kan godt lide, at øko pluds, er øko og en vedvarende kilde og CO2 neutral.

• #13   16. okt 2013 Jeg synes at tisseklumperne falder fra hinanden og jeg har træsmulder i hele huset smiley
    Til gengæld vejer det ikke så meget i skraldespanden, er godt til at tage lugten og så støver det ikke så meget som det andet jeg brugte.
    Det er rimeligt drøjt, synes jeg.

• #14   16. okt 2013 Hos os tog det 10 dage sidste gang jeg bestilte på zooplus til det kom hjem, lige i overkanten synes jeg.

• #15   16. okt 2013 Kristina k, det er da ikke normalt! I hvert fald ikke her, det plejer kun at tage et par dage.

• #16   16. okt 2013 Synes det kommer lidt an på om det er op til weekenden.

Hvis jeg har bestilt torsdag eller fredag, kommer den ofte først tirsdag. Men bestiller jeg mandag, har jeg den onsdag. Som regel smiley

• #17   16. okt 2013 Denne gang gik der fra fredag til onsdag. Havde jo planlagt det så den kom i min ferie og havde håbet at den kom mandag eller tirsdag, så vi stadig kunne nå ud og lave en masse. Nu fik vi så ryddet op og gjort rent herhjemme i stedet for smiley
    I morgen skal vi så ud at luftes! (vi nåede også et smut i toys r us og ikea i mandags,da jeg opgav at vente længere)

Kommentér på:
Jubiii så kom pakken

Annonce