1.746 visninger
|
Oprettet:
Jubiii vi vandt :-) {{forumTopicSubject}}
Jeg deltager i Best Friends julekalender konkurrence næsten hverdag inde på FB, men tjekker da aldrig dagens vinder, for man vinder jo aldrig noget .... Men så i dag kom posten med 2 stk lyserøde bløde kattesenge og en ordentlig stak af sådan nogle katte-bøfstænger-godbidagtige nogen.
Hver gang man deltager, så skal man skrive navnet på den FB- ven man vil dele med, Så nu bliver min datter på 11 år glad Hun bor i øjeblikket hos hendes far, og får en kattekilling på 12 uger i næste uge:-)
Vi trængte mener end i aner til denne dejlige overraskelse
Glade hilsner fra Gitte
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 439
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
Ja, dem ville jeg også gerne ha vundet
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 3
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 124 Svar: 331
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 439
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 124 Svar: 331
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 43
Takker for lykønskningerne.
Jeg har en meget glad datter der har fået overrakt hendes del af præmien, og mine to katte ÆÆÆÆLSKER de der bøfstænger
Sengen ved jeg ikke rigtig med, for den er for lille til Honny, min Maincoon, og Dobbi vil hellere putte hos hundene i deres kurv
Gitte
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Er Honny okay? (sidespring)
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 43
Ja for pokker ( undskyld mit udbrud, skal læses som et udtryk for glæde
Honny stortrives og det er bare dejligt at se hvordan hun falder mere og mere til . Det er tydeligt at hun søger vores selskab, vil være hvor vi er.
Når vi sover ligger hun helt ind til os, og helst oven på os, når vi spiser mad, har hun fundet ud af nu at der er et bestemt sted på køkkenbordet hun har adgang til. Der ligger hun stor og mægtig og holder øje med os.
hun heler pænt nu og har ikke flere udposninger eller hævelser. Det væsker stadig fra såret, men det bliver mindre og mindre.
Hun er en klog kat, som kan klokken. Næsten på klokkeslet står hun klar og miaver for at få sin medicin. For hun er vild med de kødboler som jeg skjuler pillerne i
Hun er en pragtfuld kat, fuld af personlighed, og jeg glæder mig hver dag til at lære hende bedre at kende
Glade hilsner fra en stolt kattemor
Jubiii vi vandt :-)