{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Skal jeg skære ned ti 3 eller 2 flasker {{forumTopicSubject}}

Jeg er i tvivl ang hvor meget jeg skal skære ned på garfields flasker. Han får pt 4 x15 ml i døgnet og er 9 uger imorgen men han har taget meget på siden i søndags hvor jeg vejede ham og til idag har han taget 152 g på så jeg tænker kan jeg ikke skære 2 flasker væk? Så han får en flaske morgen og aften af 15 ml eller er det bedre med 3 af feks kun 10 ml ? For han sulter jo ihvertfald ikke med det han har taget på på 6 dage

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg skære ned ti 3 eller 2 flasker
  • #2   24. aug 2013 Enig...
    Drop flasken..
    Giv ham måske 5 ml én gang om dagen, bare for hyggens skyld, men giv ham ellers rigtigt kattefoder, vådfoder, kød og evt. en skål ved siden af med lidt mælkeerstatning smiley

• #3   24. aug 2013 Felis nu har det ikke været helt normalt, ang Garfield, da han var meget længe om, at ville spise alm killinge mad, da han overhovedet ikke har ville have vådfoder, fisk, torskerogn, dåsemad, kød osv. han spiser kun killinge tør foder, og det var i meget meget små mængder i starten, og det er først de sidste 6 dage han rigtig har spist meget af det, derfor har jeg ikke bare kunne fjerne hans flasker fra ham. og han har fra han var 3 uger blevet tilbud alverdens men ville intet have.
    han vil ikke drikke modermælkerstatningen af en skål, har jeg prøvet mange gange, han drikker fint vand og har gjort siden han var ca 3 1/2 uge

så ud fra det jeg skriver nu, skal jeg så stadigvæk bare fjerne alle flaskerne fra ham?

• #4   24. aug 2013 nå har besluttet at fjerne de flasker har lige vejet ham, og han har taget 27 g på siden igår, så han spiser rigeligt af det killinge tør foder nu.

Jeg vil gerne sige TUSIND TAK til alle dem, der har hjulpet mig med råd osv, ang jeg har flasket Garfield op siden han var 14 dage gammel.
    Har virkelig haft meget glæde af jeres råd. smiley :-)

• #5   25. aug 2013 Hvor godt han endelig er begyndt at spise rigtigt, nu er han ved at være en rigtig lille kat smiley

Jeg ville nok hvis jeg var dig blot for hyggens skyld give ham lidt flaske måske 5-10 ml 1-2 gange om dagen, som det nu passer dig, det ville mis mor jeg også gøre under normale omstændigheder smiley

• #6   25. aug 2013 Ja det har jeg også besluttet mig til her til morgen han får en morgen flaske og en aften flaske med 10 ml i her de næste 14 dage så er han 11 uger. For da jeg havde tænkt lidt over det, syntes jeg faktisk, det var meget lige at gå fra 4 flasker af 15 ml til ingen ting. så det bliver sådan nu. og han spiser jo fint nu og er 9 uger idag, så fordi han får de 2 flasker gør det jo ikke til, han stopper med at spise igen.

Kommentér på:
Skal jeg skære ned ti 3 eller 2 flasker

Annonce