{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.738 visninger | Oprettet:

HJÆLP ! killingen blev trådt på.. {{forumTopicSubject}}

Igår kom min farmor til at træde på en af mine killinger, og den stak i et mægtigt hyl. siden har den bare ligget helt stille og spiser kun en lille smule fra en sutteflaske. (jeg spurgte min farmor, hvor på katten hun havde trådt, men det vidste hun ikke) jeg har undersøgt den for at evt se hvor den har ondt, jeg har prøvet at holde hende oprejst for at se om det var poterne, men så er det som om hun 'falder' sammen. (dyrlægen er førsteprioritet, hvis der ikke er en bedring i morgen)

men hvad gør jeg lige ?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP ! killingen blev trådt på..
  • #3   19. aug 2013 Jeg vil sige som de andre, det kan ikke vente til i morgen hvis den har et brud.

Du skriver den ligger helt stille, jeg ville ringe til doktor dyr!

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #4   19. aug 2013 Hej Nanna

Katte/killinger er utrolige gode til ikke at vise at de har smerter og hvis killingen gør som du skriver i dit indlæg, så er det ikke godt at vente til i morgen med dyrlægen, du kan jo ikke vide om den har smerter og hele 2 dage med smerter, ville jeg ikke byde min kat. Så hellere til dyrlægen med den i dag så hurtig som muligt.

Pøj pøj med det lille pus.

• #5   19. aug 2013 smiley enig med de andre, jeg er bange for din killing er kommet rigtigt meget til skade, og lider.

Jeg håber det bedste for dig og killingen, men tror, at hvis den skal overleve må du ikke vente smiley

• #6   19. aug 2013 Skriv endelig igen herinde når du har talt med dyrlægen.

Også pøj pøj herfra.

• #7   19. aug 2013 Suuk. Holder på mine hænder for jeg kan se din alder.

• #8   19. aug 2013 Nanna **Jeg har prøvet at holde hende oprejst for at se om det var poterne, men så er det som om hun 'falder' sammen**

Jamen for pokker da, sådan noget betyder altså BABU-afsted-til-dyrlæge!

• #12   19. aug 2013 Hu hej, hvor det går smiley

Killingen skal omgående til dyrlægen, og så kan mormis komme med ved samme lejlighed, så hun kan få behandlet de sår på patterne, du skrev om for en uge siden.

• #13   19. aug 2013 Der er noget rablende galt med den killing og jeg hååååber at I har haft den hos dyrlægen I DAG!
    Kom gerne med en update, jeg vil da gerne vide hvordan det er gået den stakkels mis.

• Anita P
    Anita P Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 4
    #14   19. aug 2013 Tænker og håber det her er et fup indlæg...

• #19   19. aug 2013 Rolig nu folkens, hvad med lige at holde en pæn tone. Ingen ved jo om ts har været ved dyrlæge, hvilken killingen selvfølgelig skal (:

• #21   19. aug 2013 Jeg håber virkelig du har været ved dyrlæge med killingen..
    Venter på en update..

• #27   20. aug 2013 "Jeg bor på et kollegie i Odense, hvor det er tilladt at have husdyr, hvor der er mange der har en eller flere katte."

Skrevet af TS i et andet indlæg smiley
    Hun er gammel nok til at vide bedre smiley

• #28   20. aug 2013 Skovmisserne..
    Nanna er ikke et barn, i en anden tråd skriver hun om kollegium og SU, mig bekendt kan man ikke modtage SU hvis man ikke er over 18 og i min verden er man ikke et barn når man er over 18 år..

Men medgiver at der skal holdes en pæn tone, men det burde nu også være logik at tage en killing der ligger slap hen til dyrlæge, og når man skriver om hændelsen kl. 14.20 om eftermiddagen hvor dyrlæger endnu har åbent så ser jeg det uansvarligt at man vil vente til dagen efter og ikke i det mindste ringe til dyrlægen og høre deres vurdering..

Men jeg håber Nanna vil vende tilbage til tråden og give en update på den stakkels killing..

• #29   20. aug 2013 Så er der snart gået et døgn siden tråden startede.

Hvordan går den med den lille mis??
    Kom nu med en update - please.......

• #30   20. aug 2013 Tror desværre ikke vi skal regne med en Update smiley

• #31   20. aug 2013 Hvis hun er voksen...Ja så ved jeg snart ikke hvad f.... der går af folk...Håber der er en stor person som OSV. Jeg stopper her...
    Man skal da godt nok være i stand til lidt af hvert her inde...GRR.

• #32   20. aug 2013 Tror absolut ikke på en up-date smiley

Forstår måske TS ,der er blevet skrevet et utal af unødvendige sætning i denne tråd, hårde og fordømmende

Det er bare ikke ok ikke i min optik.
    Ærgerligt KG mister folk på den konto smiley

• #35   20. aug 2013 Det kan vel ikke være andet end et pengespørgsmål, at den stakkels killing ikke blev bragt babu til dyrlæge.... smiley

Historien må blot stå som et eksempel på, at når ens kat bliver uønsket drægtig, er der altså en vis fornuft i at få skaffet penge i en fart til at få katten neutraliseret og killingerne fjernet i samme ombæring. Har man ikke råd til at få en kat neutraliseret, har man aldeles slet ikke råd til et kuld killinger.
    Ulykker kan ske, og sygdom kan opstå, og så SKAL man kunne sørge for dyrlægebehandling!

• #36   20. aug 2013 Helt enig med Felis - også med Tinka.

TS oprettede for godt en uge siden også en tråd om mormissen, der hvæsede af killingerne, når de ville die. Der var sår og rifter på yveret.
    Der kom flere gode råd og opfordringer til at tage til dyrlægen med hende.
    http://www.kattegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/106811-missemor_er_nu_pelsloes_grundet_killinger

Tråden blev aldrig opdateret af TS.

• #38   20. aug 2013 Der er da ingen af jer der ved noget som helst om ts´s økonomiske situation?? Igen igen bliver der smidt om sig med alle mulige vilde konklusioner og alt mulig uden nogen af jer aner en skid. Desuden er ts ikke forpligtet til at komme med en update bare for at stille jeres nysgerrighed.

• #39   20. aug 2013 Desuden har ts slet ikke være online siden indlægget blev skrevet og det kan der jo være så mange grunde til. Nu er det jo ikke sikkert ts er en af dem der er her inde hver dag.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #40   20. aug 2013 <b>Jeg må venligst bede jer om at stoppe denne diskussion, det gavner ikke trådstarter. Så jeg må bede jer om at holde jer til emnet i denne sørgelig tråd og lade TR selv komme på banen. Tak</b>

• Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 2 Katte: 1 Svar: 3
    #41   21. aug 2013 Kære Nanna R
    Hvor synd for din lille killing og dig. Håber du giver lyd fra dig, også selvom det er en sørgelig meddelelse. smiley
    Kram

Kommentér på:
HJÆLP ! killingen blev trådt på..

Annonce