{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.585 visninger | Oprettet:

Annette J
Annette J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

Hjælp - hittekilling {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har brug for hjælp. Vi har fundet en hittekilling. Killingen er ca. 12-14 uger. Den er fremlyst, og er hos os, indtil vi ser om nogle mangler den. Dvs. at vi må finde nyt hjem til den, hvis ingen melder sig. Pt. bor den på badeværelset. Vi har en kat selv som så bruger resten af huset. Vi skal ikke beholde killingen.
Mit spørgsmål er derfor: Skal vi lade kattene hilse på hinanden, eller skal vi lade dem mia've til hinanden gennem døren? Gode råd modtages smiley

VH Annette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - hittekilling
  • #2   16. aug 2013 Enig med Lotte. Og jo hurtigere jo bedre, de bliver jo forvirrede når de kan lugte og høre hinanden uden at ses...

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#3   16. aug 2013 Der er ikke plads på internaterne - desværre. Dyrlægen har kigget på den, og sagde at hvis ejeren ikke melder sig, så er muligheden aflivning, eller at jeg finder et nyt hjem. Jeg må indrømme, at jeg har det stramt med at aflive et sundt og rask dyr. Og det kan slet ikke komme på tale, når vi ikke ved, om der står en ulykkelig ejer, og savner sin kat - det kunne jo være, at den faktisk var blevet væk. Og selvfølgelig kan jeg finde et godt hjem til den (der er allerede to der har meldt sig). Så lukket dør indtil da?

• #4   16. aug 2013 Hvad med at en af de villige tager den, mest i venter på en evt ejer? Har i fået den tjekket for chip og alt det der?
    Ved ikke mht døren:-\

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#5   16. aug 2013 Jeg ringede til 2 internater og de sagde intet om villige?
    Hvor finder man dem?

Foreløbigt har jeg måske gjort problemet større end det er - de har endnu ikke opdaget at der er "noget" på den anden side af døren smiley

• #6   16. aug 2013 Jeg mener en af dem der gerne vil have den, hvis ejer ikke dukker op;-)

• #7   16. aug 2013 Hvis du ikke allerede har gjort det, så tjek efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk , Kattens Værn og Forsvundnedyr.

(Der er vist også en del facebook-efterlysnings-grupper).

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#8   16. aug 2013 Ha ha nåå på den måde.
    Det ene sted ville den skulle være staldkat (men de er på ferie) og det andet sted skulle den bo sammen men katte, børn og hund. Hvis nu den bliver hentet, er det trods alt ikke så stressende her. Vi må lige se det an smiley

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#9   16. aug 2013 Tak Tinka - jeg har tjekket både facebook og listerne. Desværre heller ikke noget der - jeg tjekker selvfølgelig løbende smiley

• #10   16. aug 2013 Øv, det gør mig altid så trist, at folk ikke efterlyser deres katte, når de er væk :-/. Nå men det kan vel nås endnu - ikke alle er lige hurtige med efterlysninger, men ser tiden an i lige rigelig lang tid.

Dejligt at du tager hånd om den lille mis :-). Og held og lykke med at finde ejeren - eller det rette nye hjem til den.

• #11   17. aug 2013 Hvor er den fremlyst henne? Vi mangler selv en killing, men alderen passer ikke helt med denne

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#12   17. aug 2013 Hej Trine.
    Så godt din efterlyning. Men katten er ikke rød/hvid, og det er på Sjælland. Så det er desværre ikke din killing smiley

• #13   17. aug 2013 Nej okay. Spreder bare budskabet ud alle steder jeg kan smiley

• Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#14   17. aug 2013 Det forstår jeg godt - håber at den lille dukker op.

Tanker til jer smiley

• #15   17. aug 2013 mange tak annette smiley

• #16   17. aug 2013 Hej jeg mangler en killing her på Sjælland kan du beskrive ham? Jeg har et billede her

profilbillede
  • Annette J
    Annette J Tilmeldt:
    aug 2013

#17   18. aug 2013 Hej Ronja. Det er desværre heller ikke den. Den jeg har er sort og brun. Håber at du får din killing hjem i god behold smiley

Kommentér på:
Hjælp - hittekilling

Annonce