{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.074 visninger | Oprettet:

Hvad er jeres katte bange for.? {{forumTopicSubject}}

Første : Jeg har lige lagt lidt nye billeder ind af Tøsen - de sidste 6-7 stykker smiley

Nå men..
Er der nogen/noget jeres katte er dirkete bange for ?

Min er bange for mænd! Hun hvæser hvis der går en uden for.
Hvis der kommer en ind i lejligheden gemmer hun sig, og ryster til han er gået igen.. Hun har fået tillid til en enkelt mand så det er da fremskridt..
Det er så ubehageligt at se ens stjerne være bange smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er jeres katte bange for.?
  • #1   13. aug 2013 Mine er bange for STØVSUGEREN!! smiley

• #2   13. aug 2013 Nårh ja, det er min så også . lige så snart den kommer frem så er hun den der er gemt under min dyne ! smiley

• #3   13. aug 2013 Den store er bestemt ikke glad for støvsugeren, den lille syntes den er enormt spændende smiley

Den lille er ikke rigtig bange for noget, jo hvis et eller andet falder ned og siger en høj lyd så bliver begge meget forskrækkede, men de dukker hurtigt op igen smiley

• #4   13. aug 2013 Støvsugeren giver bestemt også frygtede katte herhjemme!
    Kiwie er af en eller anden grund skrækslagen for mig kærestes guitar. Han spiller aldrig på den, så den står bare i et hjørne og har gjort det lige siden Kiwie flyttede ind. Aner ikke hvad der er så farlig ved den smiley

• #5   13. aug 2013 Ja herfra er det også støvslugeren. Når jeg først tager den frem, bliver der søgt i højden, så man kan holde øje smiley

• #6   13. aug 2013 Støvsugeren er nok det de er mest bange for, men den yngste kan heller ikke lide hårtørreren smiley ellers tror jeg ikke rigtig der er noget de er bange for... hmm... på toilettet har vi sådan en dufte spræ som Emily ikke kan lide ved ikke om det er lugten? og huskattene er bange for hunde (de kan klare de små hvis de er rolige)
    smiley

• #7   13. aug 2013 Mine katte er heldigvis sky over for fremmede..Det er en stor fordel når kattene får lov til at gå frit. De undgår også hvis her er et kuld hvalpe her hjemme...Det er ikke rart at være kat med f.eks. 11 schæferhvalpe, som gerne vil se hvad en kat er for en størrelse. Når skaderne har unger så er de også stoppet med at jage dem fordi sådan et pr vrede skader kan være meget overbevisende over for katte...
    Ellsrs kan jeg ikke komme i tanke om noget.

• #9   13. aug 2013 Støvesugeren, tordenvejr og fyrværkeri smiley

Jeps! De er nogle kyllinger!

• #11   13. aug 2013 Mine katte er begge bange for vand og ordet " SHUS!" smiley

• #12   13. aug 2013 Alle mine katte er bange for støvsugeren ud over 2 den en er døv og ligeglad og den anden er bare liglad og ham kan man støvsuge;)
    Eller "pssssst" (lyden fra en vandpistol) er også farlig og selve vandpistolen.
    En af mine kat har været bange for min mobil lader med med lidt godbidder gik det over;)

• #13   13. aug 2013 Vores er virkelig bange for støvsugeren, og tror hun kan skræmme den ved og krumme ryg, hoppe sidelæns og så rejser hun børster hele vejen hen a ryggen og på halen , det ser utrolig sjovt ud smiley

- Og så er hun heldigvis bange for fremmed, og børn.
    selv vores bedste venner der kommer rimelig tit er hun bange for, men vores udlejer som bor inde ved siden a, ham kan hun godt li. når han går uden for og luger ukrudt, så ligger hun sig i hans spand han smider det op i smiley ser utrolig sødt ud smiley

• #14   13. aug 2013 Ørerens - hvis han ser flasken stikker han af. Han hader at få renset ører.

• #15   13. aug 2013 Støvsugeren smiley
    Store hunde (ikke de små sjovt nok)
    Fremmede
    Vand! smiley
    Fyrværkeri smiley

• #16   13. aug 2013 Min hankat Pepe bliver bange hvis der er nogen der ringer på dørtelefonen så løber han under vores seng eller hvis vi får gæster smutter han under sengen han er en smule sky desværre smiley Han kan heller ikke lide hvis jeg vasker gulve med vores moppe så ligger han inde i han kattehule og hvæser af mig smiley men vores hunkat Mille er ikke så mange for ret mange ting jo ingen af kattene kan selvfølgelig ikke lide støvsugeren smiley

• #18   13. aug 2013 Laura:
    Sikke da en kylling smiley
    Nå, men jeg glemte da loppemiddel (derfor får de nu injektioner) og PILLESPRØJTEN!
    Lige en historie om den sidste:
    Elvis var blevet syg og skulle have Flagyl. Ikke om han ville have det!
    Så fik jeg en pillesprøjte til at stikke i munden på ham. Den blev første gang brugt på dyrehospitalet og dagen efter hvor det er ved at være pilletid, står jeg og leger med sprøjten imens jeg taler i telefon.
    Zooooommmm!!!!! Elvis var fløjet ind under sofaen smiley
    Så den er han også bange for.

• #19   13. aug 2013 den ene killing ude i stalden er bange for mine lyserøde ridestrømper HAHA.
    utroligt men sandt, han løber hver gang jeg har den på, og kommer i nærheden af ham

• #20   13. aug 2013 Birk er bange for næsten alt, gæster hunde, støvsugeren, gulvvask, hvis jeg hoster eller nyser,, støvsugeren flygter han fra så snart jeg begynder at finde den frem.
    Røde, sider og ser på når jeg støvsuger, og kommer og hilser gæster når han er klar, så jo både røde og Birk har stor respekt for Emma, og holder god afstand.
    Mitti har jeg fået at vide han ikke kan lide støvsugeren, så her er gjort godt rent før han kom, så kan vi da vente et par dage inden den kommer frem, alt andet er jo lidt nyt nu, men han er ikke bange for Emma smiley

profilbillede
  • #21   13. aug 2013 Mine katte er ikke specielt bange for ting. Støvsugeren kan de ikke lide, men ellers ikke rigtig noget. Det er kun Siri der er lidt sjov hvad angår frugt. Hun vil nogen gange godt snuse til det mad jeg spiser, men hvis det fx er en banan eller et æble så laver hun en grimasse og småløber ret hurtigt væk smiley

• #22   13. aug 2013 Kan ikke sådan lige komme i tanke om noget, som Frida er bange for. Knirke er bare bange for alt med farven PINK, og som ligger på gulvet. Lidt sært. Om det så er hendes sele (som hun er lykkelig for at få på, når jeg står med den i hænderne), en strømpe, en hårelastik, og hvad der ellers har lagt på gulvet, og været pink. Hvis strømpen sidder på en fod, og hårelastikken i håret, så reagerer hun ikke på det. Men der må, efter hendes mening, ikke befinde sig pinke ting på mit gulv. smiley

• #23   13. aug 2013 Musse er bange for støvsugeren, men det er nu værre med trykluft, (f.eks når jeg lukker luft ud af et cykelhjul), så når hun ser mig med et cykelhjul eller bare et dæk så er det ind under sengen. Desuden er hun bange for fjernstyrede dimzer som små piskeris (heli)

• #24   14. aug 2013 Tror ikke mine er direkte bange for ret meget..
    Høje og pludselige lyde kan de ikke lide, men ellers tager de det meste stille og roligt..
    Kela er en smule mere nervøs end Aslan og der skal ikke ret meget til før hun går, men bange er hun ikke..
    Lige nu bor vi jo hos min far og hans dyr, men hunden har de heller ikke sagt noget til.. Min fars jack russel leger de med og putter med og min fasters store hunde har vi passet her i sommer, dem skulle de lige se an, men nu er de også ok (forudsat at de ikke rør ved kattene)
    Tror ikke de siger noget til fyrværkeri, jeg var godt nok ikke hjemme til nytår sidste år, men kørte hjem og tjekkede dem i løbet af aftenen og der lå de bare og sov i sengen eller vindueskarmen..
    Biler bryder de sig i den grad ikke om og flygter når de tænder, men holder bilen parkeret og slukket, så skal den også undersøges eller soves i..
    De er generelt ret gode til at holde sig ude af situationer der potentielt kunne gøre dem bange, men lige nu er vi ved at renovere stald og 1. etage hjemme ved min far og Aslan har det åbenbart bedst når han kan være med og ligge (helst) i vejen for det vi laver.. Uanset om det er at brække gulvet op eller male væggen..

• #25   14. aug 2013 Støvsugeren er heller ikke populær herhjemme. Man skal helst opholde sig i et andet rum end den!

Når der bliver ringet på døren gemmer man sig under sengen, og gæster skal bestemt ikke prøve at røre en! Uha uha de kunne jo være farlige!

Og så høje og pludselige lyde. Men der bliver vi andre jo også forskrækkede ind imellem:)

• #26   14. aug 2013 Min Gråmis er sindssygt bange for skraldemænd, når de kommer kørende ned i gårdspladsen i deres lastbiler. Han ligger sig nærmest helt ned og spurter væk.

• #27   15. aug 2013 Nåeh ja - fejemaskinen når den kommer ude på vejen - og så håndværkere smiley

Skraldemændene er et hit her, for jeg har set at de står og snakker med Freddie i vinduet...

• #28   15. aug 2013 Ingenting. Støvsugeren er de ligeglade med - Bjarne kan jeg sågar støvsuge på ryggen.

• #29   15. aug 2013 Tinka:
    Heldige asen smiley

• #30   15. aug 2013 Jep, så kan støvsugeren lige tage nogle skæl og løse hår smiley

Kommentér på:
Hvad er jeres katte bange for.?

Annonce