Den store verden udenfor. {{forumTopicSubject}}
Fik min lille killing hjem i onsdags, og lige siden har det været en fornøjelse at have kat. Hun er sød, kælen, opmærksomhedskrævende, og lige en killing efter mit hoved. Bortset fra hun er en lille lømmel, og kan ikke finde ud af at bruge sit kradsetræ hehe :). Det går også fint med at introducere vores hund og hende for hinanden. Han er bare lidt for overivrig.
Nå. Men i dag besluttede vi os for at Nox skulle ud og se lidt af haven. Det er meningen at hun med tiden skal have lov til at kunne rende ud som hun nu har lyst til, men hun er endnu for ung og hun er ikke fixet, så vi tog en sele på hende. Og det gik super godt, tror hun nød at være ude de få minutter hun var ude :). Og hun sagde nada til selen. Tog det SÅ pænt. En rigtig sød lille misling jeg har fået mig.
Og da hun så kom ind, lagde hun sig til at sove ved min mor. Så kært :).
Hun er bare min drømmekat. Kælen, opmærksomhedskrævende, tillidsfuld, sød, og alligevel selvstændig. En kat lige efter mit hoved.
- Og så er hun jo smuk ;). Synes jeg da, haha
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.113
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det er fantastisk at læse hvor glad du er for den lille mis og hvor bevidst du er omkring at hun skal være fixet (og mærket) før hun får lov at opdage den stor verden på egen hånd..
Jeg syntes det er rigtig fint du tager hende ud i sele, på den måde får hun jo også på forhånd sat sine duftspor og lærer at her bor hun, så er haven ikke så fremmed og farlig den da hun får lov at opdage det hele på egen hånd..
aug 2010
Følger: 26 Følgere: 26 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 173
Heidi - Hehe ja helt vildt :)!
Jeg vil bare gerne være ansvarlig over for hende, og ikke ende ud med killinger. Det kunne da være SÅ sjovt at have små killinger tumlende rundt i huset, men det er ikke noget jeg har tid til, og de ville være uønskede af mine forældre. Og hvis jeg så ikke kan komme af med de f.eks 5-6 killinger der kommer, så bliver neutraliseringsregningen dyr :p.
C C D - Præcis :). Er spændt på hvor langt hun render til den tid. Især fordi vi har vildkatte også.. Så skal også lige have bestilt tid ved dyrlægen til en vaccination :).
Jeg ved det ikke endnu. Regner med det bliver i næste måned (der er lidt lang tid til ja, men så er jeg 100% sikker på jeg har råd til det. Så når jeg dår løn næste gang) en gang, måske før måske lidt efter.
Hun får lov til i mellemtiden at udforske haven med sele på i hvert fald. Så må jeg gå med hende et par gange om dagen, hehe :).
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 31 Svar: 173
Den store verden udenfor.