Hvornår må hun komme ud efter operation? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Som nogen måske ved, blev Lone steriliseret sidste fredag. Long story.
Men sagen er den, at hun rigtig gerne vil ud nu. Det er en pinsel at holde hende inde - og jeg vil sige at det næsten grænser til dyreplageri
Hundene bliver jo lukket ud mange gange i løbet af dagen, og hun er vant til at følges med dem. Så hun pisker frem til alle vinduer og døre og mijaver helt vildt.
De sidste par nætter har hun desuden trasket rundt om vores seng og mijavet meget, for at vække os, så hun kan komme ud.
Såret ser helt fint ud, men hun er stadig på antibiotika 2 gange dagligt, hvilket hun er færdig med mandag aften.
Derudover vil jeg tilføje at vi har det ULIDELIG varmt i hytten, da vi jo ikke kan skabe gennemtræk, eller i det hele taget have vinduerne åbne
Hvad siger I - skal vi begynde at lukke hende ud? Personligt har jeg mest til til at gøre det nu. Men det er jo vigtigt at hun får sin medicin!
Så jeg tænker at sende hende ud lige efter hun har fået sin morgenmad med medicin, og så krydse fingre for at hun er hjemme til aftensmaden.
jun 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
Stingene skal ikke fjernes - der er selvopløselige.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
dec 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 57
jun 2011
Jeg synes bare det er så hjerteskærende at høre hende være så frustreret over at være "lukket inde". Hun eeeeeeelsker udelivet og jeg føler mig som verdens ondeste, selvom jeg jo netop holder hende inde, for hendes skyld
Måske skulle jeg prøve at lukke hende ud nu her, og så sove med vinduet åbent, så hun kan komme når det passer hende?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
sep 2012
jun 2011
Hun har ikke fået smertestillende med hjem, da hun fik det som depotmedicin på dagen...
Jeg har endnu ikke lukket hende ud. Jeg strækker den så længe som muligt. Hun har sovet hele formiddagen, men er lige vågnet op nu og begyndt at ville ud... Prøver lige at se om ikke jeg kan strække den til i hvertfald i morgen...
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men hvis hun går helt banans og såret ser fint og helet ud, så lad være med at pine hende og luk hende ud og sats på at hun kommer hurtigt hjem igen, og så lad hende være inde til næste medicin og om natten..
jun 2011
Har feriebarn i øjeblikket og hun kom til at åbne døren ud til, fredag aften, hvor Lone trissede ud. Jeg panikkede jo totalt, men hun blev lige i haven - som om hun lige skulle se hele udelivet an igen. Jeg fik hende lokket ind igen efter 5-7 minutter, men hun var bestemt ikke tilfreds!
Skal hilse og sige at vi har 26,8 grader indenfor - og det er endda med blæser der kører i døgndrift! Det er jo synd for alle dyrene at være i den hede, synes jeg
Såret ser rigtig fint ud og hun har det generelt helt fint. Hopper rundt og er vældig glad, bortset lige fra hun jo vil ud
Lige et sidespring; kan det passe at jeg allerede kan mærke at hun er blevet mere kærlig/kontaktsøgende? Hun har aldrig gidet andre end mig, men nu hopper hun lystigt op på skødet af på manden og lillesøsteren...
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
jun 2011
sep 2012
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
jun 2011
Nu er hun ude i haven igen - jeg kan ikke strække den mere! Men såret ser så fint ud, og jeg tjekker hende hele tiden.
Heldigvis er hun ikke en kat der klatrer i træer eller lign., men holder sig primært ved jorden, så ingen høje spring...
Hvornår må hun komme ud efter operation?