Jeg forstår det ikke (Regler) {{forumTopicSubject}}
Jeg forstår det altså ikke
Undskyld hvis jeg får skrevet noget forkert.
Man må ikke advare om kattehandlere eller dyrlæger?
Altså jeg kan forstå at man ikke må skrive "Han/hun er bare en spasser og en idiot og han/hun skulle bare skydes! Jeg hader ham/hende"
Men som katteejer, eller helt ny katteejer, ville jeg da blive glad, hvis jeg spurgte til råds her på KG (iblandt alle de gode mennesker) om de kendte den eller den person. og kunne anbefale eller ikke kunne anbefale en person.
Ikke fordi at man skal stemple personen eller svine personen til, men vi er her vel for at hjælpe hinanden og give hinanden gode råd.
Nu er jeg ikke selv så kendt i katteverden, jeg er ret ny på det område, men jeg ville da være enorm ked af det hvis jeg havde købt en kat hos en person, som er blevet omtalt den sidste uges tid, undskyld mit sprog, men jeg ville græde min røv i laser hvis jeg fik fingrene i sådan en kat, der måske var forholdsvis pæn udenpå, men total forskruet i hovedet pga sådan en person.
Det kan godt være jeg bliver frosset af denne her tråd, men jeg er kun glad for at jeg nåede at se den tråd der blev lavet om hende, så jeg ved hvor jeg skal holde mig langt væk fra!
Jeg mener bare, burde der ikke bare være en regel om at man ikke må svine dem til, men at man godt må snakke om dem eller evt advare om dem, hvis man virkelig har haft en dårlig oplevelse som man ikke har lyst til andre oplever?
Jeg forstår det altså ikke.
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
Jeg mener bare at man burde kunne hjælpe hiunanden uden at blive straffet for det..
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 54
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
Jeg er forarget, og næsten grædefærdig når jeg ser de billeder jeg har set igennem den sidste uge..
Det løber mig koldt ned af ryggen, og jeg mener stadig vi skal stå sammen om at hjælpe andre nye når de køber deres kære små, så de ikke får fat i katte som er blevet mishandlet.
Men stadig handler det om regler herinde, håber at Ha'erne kan se meningen med denne tråd, og at de vil tage det til overvejelse..
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Inden jeg fortsætter, vil jeg lige nævne, at jeg er een af pigerne bag www.kattehandel.dk, så jeg har ikke noget imod advarsler generelt.
MEN hvis man omtaler personer negativt på et forum eller andet sted, ja så kan man være SÅ uheldig, at vedkommende læser med på sidelinien. Det kan medføre sagsanlæg om injurier, både for dette site og for enkeltpersoner. Det er en meget alvorlig anklage og kan medføre både bøder og lukning af dette forum, måske endda sitet.
Mon ikke det er derfor reglerne er indført i første omgang?
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Injurier er en påstand om et menneskes værdi, det personen gør og står for. Hvis man ikke kan bevise sin påstand, så er det injurier. Måske derfor det går fint med hjemmesiden om dyrlægen
Problemet som jeg ser det, ligger i, at rigtigt mange ved en masse, som de har hørt fra andre, det er kun GANSKE få, der virkelig ved noget reelt om diverse ByBere. Så snart nogen så hører noget, bliver der ofte kogt suppe på et magert ben eller det grumme der sker, forstærkes unødigt.
Jeg forstår det ikke (Regler)