Hvor hysterisk må jeg være? {{forumTopicSubject}}
Min hunkat er lige blevet steriliseret i går, og i store træk er det gået ud over al forventning.
Det eneste problem jeg har nu, er at hun godt vil slikke sit sår, hvilket jeg jo godt kan forstå. Men hvornår er det okay at hun slikker det og hvornår er det ikke? Altså hvornår er nok NOK?
Vi fik at vide af dyrlægen at det ikke ville være nødvendigt med krave, men købte alligevel en med hjem i går, nu da det er weekend, og man kan jo aldrig vide.
Min kæreste og jeg ser os nødsaget til at lade den sidde lidt på hende, da især jeg virkelig er bange for at hun skal gnave såret op, og gøre det værre.
Jeg ved ikke om jeg bare er hysterisk, da lidt slikken altså ikke burde skade - det var hvad dyrlægen sagde, men jeg ved jo som sagt ikke hvornår slikkeriet grænser til at det bliver for meget.
Nogen der kan hjælpe en lille smule, eller skal jeg bare køre den på intuitionen, og så bare lade hende rende rundt med kraven på stort set hele tiden? - Det kan man jo sige, at det sker der ikke noget ved, og så er jeg sikker og har overtaget på situationen!!
Det skal lige siges at såret er syet indvendigt, og derfor kun har 2 små knuder udvendigt.
Fortsat god solskins-lørdag til jer alle.
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Desuden er hun simpelthen så godmodig selv når hun har den dumme krave på, og brokker sig slet ikke, og er meget opsøgende, kælen og legesyg stadigvæk.
Hønsemødre længe leve HIP HURRA, og så forsøger jeg igen uden kraven som jeg synes det er bedst, og når jeg føler mig tryg ved det. :0)
Tak for ønsket om god bedring til min lille uldtot, Lotte. Den vil jeg også give videre til hende. :0) Hun er nu ret frisk i dag. Det var meget værre i går, og jeg var, mildt sagt, ved at gå ud af mit gode skind af ren bekymring. hehe.
Tak for svarene til I andre. :0)
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 3 Emner: 47 Svar: 489
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Hun slikkede sig ren for blodrester rundt om såret, vaskede sig på maven (længe) og vaskede resten af sig, og så var det det..
Der var slet ikke noget problem, og hun har bare styret det så flot selv.
Hun har sovet uden krave i nat også, og der var hun jo ikke under opsyn, og da jeg stod op 6.30 i morges og tjekkede hendes ar, var det stadig lige flot.
Er så STOLT af min misser, og hvor klarer hun det altså bare flot. Hun er helt tilbage til sit gamle jeg nu, dog en smule mere opsøgende end ellers, men ellers er hun frisk som en havørn. :0)
Tak for alle jeres råd.
Det eneste der dog hjalp i dette her tilfælde var min intuition, og at jeg var klar til at lade hende slikke rundt om arret. Puuha. Godt at det gik så godt!! - Tak for rådet om at følge mig hjerte Bente. :0) (hvis du altså læser med et sted fra..?)
Hvor hysterisk må jeg være?