1.058 visninger
|
Oprettet:
Hvem bestemmer? {{forumTopicSubject}}
Jeg er synes jeg får forskellige input vedr. hvad det betyder når katte "slås". Nogen siger at det er dominans når de slikker på hinanden, andre at det er gode tegn på de er gode venner?
Men jeg har lige et billede af mine to her.. Og kunne godt tænke mig at høre hvad I ser på dette billed?
Den røde er kastreret, den grå er ikke endnu. Men det skal han inden længe
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 142
Det ender med at se sådan her ud Og SÅ løber den grå Selvom han er størst og stærkest.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Godt du snart får kastereret den anden
Jeg havde to som var super gode venner, de slikkede hinanden og de sloges for sjovt.
Er det alvor er du ikke i tvivl, så er det kort og mega voldsomt og meget lyd på.
maj 2012
dec 2010
Jette - hvad betyder det så at han ligger sig ned? For man tænker jo at det er underkastelse sådan umiddelbart. Men har før fået at vide at det faktisk er omvendt. Men så undrer det mig at den aldrig er ham der bider (selvom det er for sjov), og at det altid er ham der løber væk. Og det er jo endda ham der endnu ikke er fikset
maj 2012
Det er kun hunde der har den form for underkastelse.
dec 2010
maj 2012
Og ja de hygger sig med, at slås, som et par små lømler.
Du kan finde fine bøger som forklare mange af de signaler katte sender og vi tit overser.
dec 2010
Er det bøger jeg kan finde på biblioteket mon?
maj 2012
Jeg ved ikke om du kan finde lige dem jeg har læst, men det er jo en god ide at gå der hen og se hvad de har.
dec 2010
Det må prøves
maj 2012
Jeg syntes selv jeg ved en del om katte, men dette forår fik jeg lige en lærestreg min viden er slet ikke god nok, 2 af mine katte var der problemer med, og jeg fandt til sidst ud af, at den ene havde dårlige hofter og smerter, den anden tabte sig og havde gjort det gennem lang tid, jeg var sikker på han var syg, men nej han var stresset og det var den der havde smerter som stressede ham
Min dejlige blide Manne var blevet en sur og bøllet mis, på grund af smerter, og i bakspejlet ved jeg, at han har presset Birk lang tid før jeg opdagede det, det er jeg rigtig ked af
Hvem bestemmer?