{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Jeg er knust, min kat er stadig sporløst forsvundet {{forumTopicSubject}}

Jeg efterlyste min elskede kat den 22. maj, og han er stadig ikke kommet hjem endnu smiley

Link til tidligere tråd:
http://www.kattegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/105299-kat_efterlyses_forsvundet_fra_3370_

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre mere, han er efterlyst overalt naboer om omegen har ikke set ham.

Vores anden kat bliver mere og mere ensom, og jeg går og sørger og græder næsten hverdag fordi jeg savner min misling sååå meget smiley

Øv syntes det svært det hele for tiden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er knust, min kat er stadig sporløst forsvundet
  • #1   25. jun 2013 Ved godt dette er en gnaver og ikke har noget med sagen at gøre, så meget.. Men jeg mistede min lille kanin igår, han blev aflivet, og er også i stor sorg, så jeg føler med dig..
    Er sikker på den kat nok skal komme tilbage!

• #2   25. jun 2013 Tak for støtten, er ked af det med din kanin smiley

Gnaver, hund eller kat, det gør ondt alligevel.

• #3   25. jun 2013 Meget, især når man tænker på alle minderne..
    Han blev kun 2, han havde stadig over halvdelen af kaniners gennemsnitlige levetid tilbage, så stor sorg ..:,(

• #4   25. jun 2013 Men krydser alle mine fingre for at du finder din kat, og når du gør, så skriv endelig en besked!

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #5   26. jun 2013 Nadia - Fik du egentlig snakket med clairvoyanten igen? Eller droppede du det?

Og lige som sidenote, jeg ved godt det er rigtig ubehageligt at tænke på. Men har i gået ved vejkanter, kigget under buske, i grøften, evt. ved togspor hvis der er nogle i nærheden?

Vi mistede selv en lille hankat som var sluppet ud og blev kørt ned af toget, han har simpelthen ikke kunne høre det da det kom (Vind osv.)
    Og hvis jeres kat er blevet kørt ned kan det ske den har søgt ly under en busk, i en hæk eller lignende.

Håber virkelig i finder jeres dreng.

• #6   26. jun 2013 Vi har søgt og søgt, ja snakkede med hende, hun mener Pio bare ikke har lyst til at vende tilbage, det har ikke noget med mig at gøre, forklare hun. Det er ikke til at bære at få sådan noget afvide hvad nu hvis jeg aldrig ser Pio igen smiley

• #7   26. jun 2013 Nu kan jeg se på din profil, at det åbenbart er noget som du oplever med jævne mellem rum..Sagt lidt hårdt, du bor måske et sted som er farligt for en fritgående kat...
    Måske skulle du reflektere over dette, så du slipper for at opleve at flere af dine katte bliver væk igen igen.
    Det var det jeg ville gøre hvis jeg var dig.

Kommentér på:
Jeg er knust, min kat er stadig sporløst forsvundet

Annonce