{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

AKUT - Kattemor søges til killinger {{forumTopicSubject}}

Min egen kat (indekat) valgte inat og forsvinde ud af et vindue og springe små 4 meter ned fra en altan. (Hun er efterlyst) Dog er chancerne for og finde hende små da hun er i ukendt område.

Hun har 4 små killinger på 3 uger, der søger derfor akut en "plejemor", en som måske har mistet sine egne killinger ell lign.

Jeg bor i Ikast - Midtjylland.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AKUT - Kattemor søges til killinger
  • #1   31. aug 2009 Jeg syntes du er lige hurtig nok. Flytter du de små killinger og din hunkat kommer hjem - så har du et nyt problem.
    'Du kan godt så småt begynde at give dem udmoset fast føde

• #2   31. aug 2009 Opgiv nu ikke så hurtigt. Håber I finder hende - hun kan være kommet til skade. Led efter hende, både dag aften nat... Lad naboer vide at hun er forsvundet, og giv dem dit mobilnummer, så de hurtigt kan få fat i dig, hvis de ser hende.

• #3   31. aug 2009 Belklager at DU synes jeg er lige hurtig nok.

Jeg bor på 2 sal. Bettemis som hun hedder kommer fra Nordjylland - hun er kun hernede hos mig da hun skulle have killinger. Hun har aldrig været udenfor her før - og chancerne for og finde hende her er små. Hun har ikke selv mulighed for at finde herop igen, udover dette er der en stor del katte i området der "jager" de fremmede katte væk.

Så jeg beklager du mener jeg er for hurtig. Jeg har været ude og lede det meste af morgenen, har købt mælkeerstatning til de små, snakket med dyrelæger, kattensværn osv.

Udmoset killinge vådfoder må de efter dyrlægens anbefaling først få fra de er 4 uger ! Så der er en uge endnu.

Var der nu nogen i mit område der havde en kattemor, ville det jo være det bedste. Også med henblik på den videre socalicering af killingerne.

Så for hurtig. det mener jeg bestemt ikke jeg er.

• #4   31. aug 2009 Tinka - Naboer, dyrlæger osv er underettet. Har sågar haft min egen hun ude og gå spor efter hende. Så her er intet opgivet.

Desværre er hun som skrevet ovenover på fremmed territorie. Hun kan som du skriver også være kommet til skade - derfor er dyrlægen også kontaktet hvis de skulle få hende indleveret smiley

• #5   31. aug 2009 Hvad er grunden til DU skal skrives mes stort når du omtaler mig? Jeg gør mig den ulejlighed at forsøge at hjæpe dig - det tager du småfornærmene op. Du kunne jo bare ignorere det istedet for - når det nu ikke passer dig, ik'?

Du kan godt give tre uger gamle killinger meget udmost fast føde. Jeg læste godt hvad din dyrlæge sagde - men det kan du nu alligevel.

Held og lykke med det

• #7   31. aug 2009 Enig med Lis og Kate, mine begyndte også så småt på fast føde i den alder, og så kan du give modermælkserstatning oven i, det kan meget nemt være mormis kan blive fundet selvom hun ikke kednder stedet. Og så længe de har hinanden, skal det nok gå.

• #9   31. aug 2009 Der er også den mulighed at sætte killingerne udenfor i en kasse, de ikke kan hoppe op af. Du bliver selvfølgelig i nærheden.
    Når de begynder at pive, kan det være, missemor kommer.

• #10   31. aug 2009 Louise L

Da vores Silke havde killinger i 2007 begyndte jeg at give dem fast føde da de var 3 uger. Det var et stort kuld på 8 killinger, så jeg ville gerne have missemor aflastet så hurtigt som muligt.
    Jeg valgte at koge noget fisk i letsaltet vand og putte noget havregryn deri. så det fik en tynd grødet konsistens. det tog 3 dage at få alle killinger til at spise selv.

• #12   31. aug 2009 Nej MEGA det er da super godt tænkt...

Kommentér på:
AKUT - Kattemor søges til killinger

Annonce