1.081 visninger
|
Oprettet:
AKUT - Kattemor søges til killinger {{forumTopicSubject}}
Min egen kat (indekat) valgte inat og forsvinde ud af et vindue og springe små 4 meter ned fra en altan. (Hun er efterlyst) Dog er chancerne for og finde hende små da hun er i ukendt område.
Hun har 4 små killinger på 3 uger, der søger derfor akut en "plejemor", en som måske har mistet sine egne killinger ell lign.
Jeg bor i Ikast - Midtjylland.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
'Du kan godt så småt begynde at give dem udmoset fast føde
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
mar 2006
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 3
Jeg bor på 2 sal. Bettemis som hun hedder kommer fra Nordjylland - hun er kun hernede hos mig da hun skulle have killinger. Hun har aldrig været udenfor her før - og chancerne for og finde hende her er små. Hun har ikke selv mulighed for at finde herop igen, udover dette er der en stor del katte i området der "jager" de fremmede katte væk.
Så jeg beklager du mener jeg er for hurtig. Jeg har været ude og lede det meste af morgenen, har købt mælkeerstatning til de små, snakket med dyrelæger, kattensværn osv.
Udmoset killinge vådfoder må de efter dyrlægens anbefaling først få fra de er 4 uger ! Så der er en uge endnu.
Var der nu nogen i mit område der havde en kattemor, ville det jo være det bedste. Også med henblik på den videre socalicering af killingerne.
Så for hurtig. det mener jeg bestemt ikke jeg er.
mar 2006
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 3
Desværre er hun som skrevet ovenover på fremmed territorie. Hun kan som du skriver også være kommet til skade - derfor er dyrlægen også kontaktet hvis de skulle få hende indleveret
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Du kan godt give tre uger gamle killinger meget udmost fast føde. Jeg læste godt hvad din dyrlæge sagde - men det kan du nu alligevel.
Held og lykke med det
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 43 Svar: 663
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Når de begynder at pive, kan det være, missemor kommer.
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Da vores Silke havde killinger i 2007 begyndte jeg at give dem fast føde da de var 3 uger. Det var et stort kuld på 8 killinger, så jeg ville gerne have missemor aflastet så hurtigt som muligt.
Jeg valgte at koge noget fisk i letsaltet vand og putte noget havregryn deri. så det fik en tynd grødet konsistens. det tog 3 dage at få alle killinger til at spise selv.
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 503
AKUT - Kattemor søges til killinger