979 visninger
|
Oprettet:
hjælp mig {{forumTopicSubject}}
Hvordan stopper jeg er min kat i at tisse andre steder ind i sin kattebakke.
vi skifter grus hver uge. men han bliver ved på gulvet, på tøj og ja på en helt ny lift til vores nyfødt baby.
Har efterhånden prøvet alt for at stoppe ham og er desperat efter at finde en måde.
for kan jeg ikke få en ende på det må jeg skille mig af med ham. selvom det skær dybt i mit hjerte.
men mine børn er mere vigtig
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Har du fået den tjekket for urinvejssygdomme?? - blærebetændelse/ krystaller i urinen..
maj 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
nej det er han ikke blevet tjekket for...
jan 2012
Det er et at de mest almindelige symptomer på urinvejslidelser - urenlighed, fordi katten forbinder smerten når han tisser med noget udefra kommende, og da det der er tættest på er kattebakken, så mener katten at det er dens skyld, så derfr tisser han andre steder, så se at få det tjekket inden urenligheden også bliver en dårlig vane, du må endeligt ikke skælde ham ud når han er urenlig, for det forstærker blot problemet..
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
jan 2012
Må jeg lige tilføje her at man giver ikke en urenlig kat videre til andre mennesker, så hvis du ikke magter at gøre ham renlig igen, så skal du lade ham få fred for denne verden.. Alt andet er unfair for både den næste ejer og for katten..
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvis den mest oplagte årsag ikke engang er blevet tjekket, så har du jo ikke **prøvet alt for at stoppe ham**. Og hvis det "alt", du har gjort indbefatter skæld-ud og lign. så stresser det blot katten til mere urenlighed.
Men søg på <i>urenlig, urenlighed</i> eller <i>tisser</i> i forum, så finder du masser af tråde med råd til at løse dette problem.
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 25
maj 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
og Tinka. det var derfor jeg valgte at skriver og spørger til hvad jeg kan gør da jeg ikke er ekspert på det område
men takker af mit hjerte for jeres tid også vil jeg få ham tjekket
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvis det er noget rent adfærdsmæssigt kræver det mere detektivarbejde og tålmodighed og prøven sig frem. (men så er der da masser af tråde, at finde råd i).
Giv gerne opdatering
hjælp mig