Ene-mands kat !..? {{forumTopicSubject}}
Ser i.. Jeg har på det sidste lagt mærke til at min kat virkelig ikke bryder sig om alle mennesker..
Hendes fortid er jo ikke den bedste - altså med at hun er blevet efterladt driv våd i en hæk og så sulten at hun snakkede mens hun spiste.. Efter jeg fandt hende tog jeg hende til mig og hun har virkelig været omkring mig lige siden. Altså hun ved udemærket hvem "mor" er..
jeg har f.eks haft en vinduespudser, en pedel, venner inde på mit værelse hvor hun er. Hun går fuldstændig i baglås og nærmest hopper op til mig eller gemmer sig langt væk under diverse dyner/tæpper. Jeg kan virkelig se på hende at hun er utryg ved andre mennesker og hun kræver godt nok sin tid før hun bløder bare lidt op over for andre..
Såå mit spørgsmål er .. Kan katte godt være "ene-mands katte" ?
Det skal lige siges jeg kan stor set gøre alt ved hende.. Hun spinder når jeg tager hende op, og hopper med glæde op til mig når jeg f.eks sidder i sofaen..
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
men altså hun kommer stor set altid til mig ( for hun skal jo have tiden og valget om hun vil have opmærksomhed eller ej )
Jeg acceptere fuldt ud at hun ikke vil snakke med særlig mange udover mig.. For mig er det vigtigst at hun har det godt og gør det hun vil ( inden for rimelighedens grænser selvfølgelig ). Hun betyder utrolig meget for mig, og jeg tror hun ved at jeg kun vil hende det bedste..
jun 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 145
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Vores Hector ændrer sig også når der bare kommer én på besøg. Ikke pga tidligere dårlig oplevelse, men han er en lille følsom genert gut. Han siger ikke et kvæk når der er andre end mig og min kæreste her, men når de er gået knævre han løs
Så de kan skam godt have deres egen mening om besøg.
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
det lyder som om du har bekrevet Tøsen !
når jeg er selv med hende snakker hun løs og nyder at lave balade, men når der er gæster så er hun stille og gemmer sig helst lidt væk..
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 195
Ene-mands kat !..?