{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang sterilisation
  • #1   30. apr 2013 Han- eller hun kat?

Jeg ville tro at en hankat kan komme ud efter en uge. hvis altså såret er helet. Hunkat er jo et større indgreb så der ville nok gå længere tid.

• Cloe V
    Cloe V Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #2   30. apr 2013 Det er en hunkat..
    Men har læst om der er mange der har skrevet deres hunkat skal have fjernet deres sting, det sagde min dyrelæge ingen ting om? Falder de så bare ud af sig selv eller? smiley

• #3   30. apr 2013 Kan du se nogen udvendige sting - kan du skal de tages efter ca. 10 dage - og i den tid bør du holde katten inde

• Cloe V
    Cloe V Tilmeldt:
    apr 2013

#4   30. apr 2013 INGEN udvendige sting overhovedt.. Kun et fint lille sår smiley

profilbillede
  • Cloe V
    Cloe V Tilmeldt:
    apr 2013

#6   30. apr 2013 Okay mange tak for de fine svar!
    Altså lige nu driver hun mig ikke rigtig til vanvid, hun sover bare pga bedøvelsen smiley Men det kunne være dejligt hvis hun kunne komme ud i løbet af en uge og få brændt noget energi af, så hun ikke fiser rundt i hele huset hele tiden! Men 10 dage er da lige til at overleve smiley

• Cloe V
    Cloe V Tilmeldt:
    apr 2013

#7   30. apr 2013 Ved i om der sker noget ved at den slikker i sit sår? smiley Jeg prøver at stoppe den når jeg ser det, men kan jo ikke holde øje med den heeele tiden!

• #8   30. apr 2013 Hun må ikke slikke det! den ru tinge kan åbne såret. Hvis hun ikke vil lade såret være kan du være nødsaget til at købe en krave. Jeg har købt en blød blå stof krave for 39kr fra den ene kat havde fået revet en klo af og det var betændt.

Hvis hun driver dig til vandvid med at hun vil ud kan du forsøge at tage hende ud i snor. Jeg havde held med sådan nogle gå tur snore som ruller sig selv op, fordi det gav min kat god mulighed for at bevæge sig selvom jeg arme menneske ikke kunne følge med lige så hurtigt. Det hjalp da jeg skulle holde den ene kat indendørs men efter 3 dage var han ved at flå væggene ned så jeg tog ham ud i snor.

• #9   30. apr 2013 En bedre ide end kraven er en bodystocking lavet enten af en microfiber strømpe eller et ærme hvis katten er lidt større, en nylonstrømpe kan også bruges i en snæver vending..

Lis har den perfekte opskrift på bodystocking: http://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse_kat/9807-bodystocking

• Cloe V
    Cloe V Tilmeldt:
    apr 2013

#11   1. maj 2013 Hun har kun slikket lidt i det i nat ser det ud til, fordi det er blevet MEGET fint i forhold til igår, man kan kun se en lille rød streg nu, som om hun bare har fået en rift smiley Men hun slikker ikke helt overdrevet i det, kun en gang i mellem.. Men er det sikrest at jeg putter et ærme over såret? Hun er en lille mis på 1,8 kg, så tror ikke det ee noget problem at få et ærme over hendes sår smiley

• #12   1. maj 2013 Hvis hun kun vasker det lidt, ville jeg ikke være nervøs smiley
    Almindelig rengøring skal der være plads til, så længe hun ikke vasker konstant

• #14   1. maj 2013 Det lyder ikke som om hun er overdrevet interesseret i såret, så jeg ville ikke være nervøs hvis jeg var dig..

Da min lille hunkat blev steriliseret i oktober måned, da gav jeg hende kun bodystocking på om natten og når jeg ikke var hjemme, ellers holdt jeg blot øje med hende, men hun havde også udvendige sting, som hun ikke kunne lade være..

Min gamle hunkat, da hun blev fixet hun havde intet på og lod det fint være udover når hun vaskede sig normalt..

Så hvis hun ikke er overdrevet interesseret i såret så lad være med at gøre et nummer ud af det smiley

• Cloe V
    Cloe V Tilmeldt:
    apr 2013

#15   1. maj 2013 Såret ser sådan her ud nu og det var igår morges hun blev opereret. Synes det ser meget fint ud eller er det bare mig? Ved ikke helt hvordan det skal og hvordan det ikke skal se ud.. Hehe
    Hun slikker kun ganske lidt i det..

profilbillede
  • #16   1. maj 2013 Jeg syntes det ser rigtig fint og flot ud, hvis du bare sørger for at holde øje med at det ikke bliver rødt og irriteret, så er der fred og ingen fare smiley

• Cloe V
    Cloe V Tilmeldt:
    apr 2013

#17   1. maj 2013 Okay mange tak for hjælpen smiley

• Cloe V
    Cloe V Tilmeldt:
    apr 2013

#19   1. maj 2013 Hehe jamen tak for de søde ord, det er jo min lille baby. Vil gøre alt for hun har det godt smiley

Kommentér på:
ang sterilisation

Annonce