Narkose spørgsmål Narkose spørgsmål
Louie har i dag været hos dyrlægen til sit årlige tjek og vac. i samme ombæring fik han, i bedøvelse, barberet to filtknuder af på lårene.
Det fik han også sidste år, men der var han fuldstændig vågen og klar, da jeg hentede ham ved 13 tiden.
Denne gang hentede jeg ham også på samme tid og han er stadig fuldstændig groggy...han ligger stadig i sin transportkasse, da han ikke kan styre sine ben endnu.
Jeg har tilbudt ham vand, men han vil ikke have noget, skal jeg prøve med noget vådfoder ?
Dyrlægen sagde godt nok at jeg ikke skulle regne med at han var frisk før i morgen, men eftersom at det gik så let sidste år regnede jeg med at det ville være det samme nu.
Skal jeg blive nervøs?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men lad vand og mad stå inden for rækkevidde af ham..
Syntes når han var fin frisk sidst efter narkose at det er lidt underligt at han er helt væk denne gang..
Men tror at jo ældre kattene bliver jo længere tid er narkosen om at komme ud af kroppen..
jul 2008
Følger: 50 Følgere: 46 Katte: 28 Emner: 3 Svar: 540
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 429
Siden jeg skrev indlægget er der sket meget...jeg tilbød ham lidt vådfoder med meget vand og lunede det lidt i mikroen, han labbede det i sig som om han var døden nær af tørst og nu går han lige så stille og roligt rundt og inspicerer det hele ;)))
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Skønt at han er frisk nu, hader selv at se sådan en narkose dopet kat, man føler sig så magtesløs
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 429
Han er stadig lidt træt, men nu er jeg sikker på at han nok skal være sig selv i morgen;))))
Narkose spørgsmål