{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klippe klør, bløder
  • #1   15. apr 2013 ja, man kan købe noget vædske til at standse blødningen med. Det fås hos dyrhandler blandt andet. Om det virker, aner jeg ikke. Jeg har det hjemme, men har aldrig haft brug for det.

• #3   15. apr 2013 Ved ikke om det er det samme man bruger på katte, som man gør på hunde.
    Men det jeg bruger på min hund virker på blødningen, og det er også helende.
    Kan man klippe for langt ned, hvis katten har lyse klør? Der kan man jo se hvor den der blod dims slutter:)

• #4   15. apr 2013 Hvis du passer godt på, så sker det måske ikke. Heller da tage for lidt end for meget.
    Ellers kan du måske tage poten ind under koldt vand så blodkarende trækker sig sammen, og mindsker blødningen smiley

• #5   16. apr 2013 Når man mener at kattens kløer bli'r liiige en kende for sylespidse og hænger i både tøj og gulvtæpper til stor gene for både sig selv og dens mennesker. Så er det ok at kun lige nappe den yderste sylespids af kloen, med evt. en lille tre-i-ener. Man kan også få en rigtig klosaks til både katte og hunde. Men min erfaring er at en bette neglenipper er langt det nemmeste og hurtigste. En desideret saks vil også gøre katten mere utryg.
    Skulle uheldet ske og blodet flyder. Så kan man nemt købe en lille flaske DSB (det stopper blodet), hos sin matas. Det er det Mændene kan stoppe en lille barberingsriftsblødning med med det samme.

• #6   16. apr 2013 Jeg klipper ikke længere end "buen" der er på kloen, der passer oftes med der ikke er blod smiley

Kommentér på:
Klippe klør, bløder

Annonce