4.258 visninger
|
Oprettet:
min kat bliver jagtet!!!!!!! {{forumTopicSubject}}
min kat bliver jagtet ude i vores have!
de hvæser af hindanden og slås!
min kat er dog den der bliver jagtet så den er meget bange for at gå ud fra vores have....kattene der jagter hende kender vi ikke!
hvad skal jeg gøre????????
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Du kan også når du ser de fremmede katte prøve at sprøjte vand efter dem, dså de får at vide at de ikke er velkommene, men det er virkeligt svært..
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Du kune forsøge at lægge gå væk kat rundt om hele haven for at holde den anden kat væk. Den fremmede kat mener jo at ´jeres have er dens territorie.
Ellers forsøg at få spøjtet den fremmede kat med vand hvergang den bevæger sig ind i jeres have...
jan 2012
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Det kommer an på hvor lille haven er. Hvis den er stor så nok til at katten kan være på midten uden at blive generet af lugten så kunne det virke. Hvis det er en meget lille have så ville det nok være fo rmeget for kattens lugtesans.
Nu har sådan noget indendørs gå væk katte sprøjt aldrig rigtig virket på mine katte desværre. så ved ikke om det udenfor virker overhovedet.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
mar 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 13
det er dog kun den fremmede kat der bliver forskreget...
vores kat lister bare ind
feb 2018
Følger: 1 Svar: 1
Hvad med blot at indse at der er vindere og tabere i naturen - i dette tilfælde er din kat taberen og en dag får den måske nok og får sat respekt. Den læring kan den så bruge til fortsat at forsvare området. Indtil da må den så gå rundt og være bange. Ligefrem at tage kampen op på kattens vejne, er sgu lidt curling-agtigt.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Det er en næsten 5 år gammel tråd du besvarer.
jun 2022
Følger: 11 Følgere: 2 Svar: 1
jan 2012
jeg syntes du skal oprette din egen tråd med dit problem, i stedet for at kommentere i en 6 år gammel tråd hvor kun dem der har kommenteret i tråden vil se dit opslag, du vil få meget bedre svar hvis du laver dit eget opslag, dette er ikke en kritik eller noget, blot en venlig oplysning
min kat bliver jagtet!!!!!!!