2.689 visninger
|
Oprettet:
Kat der halter. hjælp {{forumTopicSubject}}
Der er sket det at da jeg vågnede i morges så jeg min kat Thilli lå ved siden af mig (det er nu meget normalt at hun gør det). Nå men jeg strækker mig og Thilli begynder at væse af mig, jeg tar katten ned på gulvet og ser at den halter, det er ikke første gang. For en måned siden haltede hun igen men vi tog hende ikke til dyrelægen, fordi min mor havde google det og sagt at det var normalt for katte. Nu er hun halt igen, er det normalt? Skal jeg tage hende til dyrelægen?
Thilli er en meget forsigtig kat, holder sig fra træer, hegn og lignende. Hun kan gå på poten men væser hele tiden.
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Hvor gammel er hun?
Hvad er hun for en slags (race, blanding af, huskat)?
Er hun ude og/eller indekat?
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
God bedring med benet/poten.
feb 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 55
Race huskat
Mest indekat
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Det er på ingen måde normalt at en kat halter! Ikke med mindre de har en forbestemt lidelse....
Mine katte kom da også hjem og haltede, det var jo så fordi han var blevet bidt i benet af et andet dyr. Så efter 3 uger hvor han ikke havde haltet haltede han igen det var så en følge komplication med hævelse i ledet og i trædepuden selvom han havde været på antibiotika og smertestillende. Så måtte han få endnu en omgang antibiotika og nu har han det endelig bedre.
feb 2013
feb 2013
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Jeg kunne overhoevedet ikke se nogle bidmærker på min kat men jeg måtte heller ikke røre hans pote. Det tog dyrlægen næsten 10minutter at mærke sig frem til bidmærket der sad lige i ledet så det var ekstra svært at finde.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Men i SKAL altså til dyrlægen. Når en kat halter er der noget i vejen og når den oven i købet også hvæser, så har den MEGET ondt. Så det er bare at komme af sted, lige som hvis man selv havde meget ondt.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Når en kat hvæser så har den virkelig meget ondt, for katte vil normalt skjule sin smerte pga det er et tegn på svaghed..
Så få din mor til at kontakte dyrlægen og det er NU..
mar 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 13
ligemeget hvad så TAG TIL DYRE-LÆGEN
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 152
har min mor hold katten og kigget på hvor det gør ondt (det kan jo være en splint, bid mange ting) mens jeg så står og nusser katten for at berolige ham. Bag efter skal han selfølgelig nusses og pusses om helt vildt
Kat der halter. hjælp