{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Tør ikke bruge kattebakken ? {{forumTopicSubject}}

Jeg fik en kat for nogle dage siden, han har været vant til kattebakke hjemmefra, af hvad de siger, og har været inde kat, dog tør han ikke nærme sig katte bakken, jeg har sat ham derop 2 gange og gravet i gruset, hvilket han finder meget interessant, dog tør han kun kigge, og intet andet, han er fra sidste år, omkring ½ år gammel, men han kommer ikke ud de første 14 dage da jeg bor på landet, meget fremmet, men han har hverken skidt eller tisset siden i går morges, og det skræmmer mig egentligt lidt ..
Nogen som har nogle gode råd til hvordan jeg lige kan vænne ham til at han skal bruge katte bakken ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tør ikke bruge kattebakken ?
  • #1   19. mar 2013 Har du selv hentet ham i det hjem han kommer fra.... eller har de bare leveret ???
    Ved du hvilken boform han har haft ???
    Gik han sammen med andre katte ??

Har han sundhedsbog ???

Er det det samme grus som før... fik du en pose med brugt kattegrus så han ved at det er der han skal tisse???

Er du sikker på at han ikke har tisset andre steder ??
    Drikker han og spiser ???

• #2   19. mar 2013 Så vidt jeg kan se har du kun ham nu? Så det kan ikke værelset ?
    Har du låg på? Så prøv at tage det af.
    Er det det samme grus som den er vandt til? Ellers prøv at skifte til det.
    Mange har glæde af mere end en bakke.
    Det kan også være placeringen? Flyt ikke den du har på plads, sæt hellere en til et andet sted, du kan bruge en opvaskebalje eller noget andet bare der kan være grus i nu og her.
    Nu kan jeg ikke komme i tanke om mere lige nu smiley håber du kan bruge noget.

• #3   19. mar 2013 kunne være bange for han har fået en urin vejs infektion så det måske gør ondt når han tisser. Sikker på han ikke gør det et andet sted?

• #4   19. mar 2013 Værelset = være det smiley
    Ja Tzari kan have ret smiley en tur til dyrlægen bliver nok nødvendigt.

• #5   19. mar 2013 Tja jeg tror det er blevet nævnt hvad jeg også tænker..

Hvis det er en lukket bakke så prøv at tage låget af..
    Undersøg evt om det at skifte grus hjælper..
    Stress ved flytning kan godt gøre at katte holder sig meget længe..
    Og stress ved flytning kan godt fremkalde en urinvejsinfektion, og så gør det jo ondt at tisse, så katten vil holde sig, det skal undersøges af en dyrlæge..

• #7   19. mar 2013 Han har været ude i dag, om kom selv tilbage, jeg gik kun en tur op i stalden, og han fulgte fint med, og kom selv ind lidt efter, gruset er det samme som de brugte, katte bakken er en åben bakke, han har ikke lavet noget inde i huset, det ville jeg kunne lugte og se, og har tjekket, han både spiser og drikker fint, men jeg ved ikke om han har lavet noget uden for i de 30 min han var ude.
    Vil lige se natten an, og se om han har lavet noget i morgen, ellers må han en tur forbi dyrlægen smiley

• #8   19. mar 2013 Hentede ham selv, de boede på en gård med 6-7 andre katte, inde og ude katte, han har ingen sundhedsbog smiley

• #9   19. mar 2013 Så starter du fra bunden smiley altså hele pakken mangler, men nu er han hos dig og du gør nok det aller bedste for ham.

• #10   19. mar 2013 Han virker også meget tilfreds med at være her smiley

Kommentér på:
Tør ikke bruge kattebakken ?

Annonce