{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp dreng eller pige??
  • #2   11. mar 2013 Jeg ville så sige en pige.. Men min erfaring er ikke stor..

• #5   11. mar 2013 Jeg vil mene det er en pige, men jeg bliver altid så meget i tvivl når jeg ikke har en af hver ved siden af hinanden smiley

Måske denne kan hjælpe:
    (link fjernet)

• #6   11. mar 2013 okey har lige haft dem all oppe og med mandens hjælp har vi tittet..

umiddelbart er det 4 piger og 2 drenge.

men kan det passe at det er pigerne der er størst?

• #7   11. mar 2013 En lille pige smiley

• #8   11. mar 2013 Størrelsen på killingerne har ikke noget med køn at gøre, min Tøsen var den absolutte største i hele kuldet, og det forstatte hun med at være indtil de var omkring 8 uger, så fulgte den ene han med, men de 2 sidste en han og en hun fortsatte med at være lidt mindre..

Så ja det er ikke unaturligt..

• #9   11. mar 2013 okey.. takker smiley

jeg er lidt bekymret for den ene..
    de er alle næsten fordoblet i vægt på en uge.. untaget mini.. hun har kun taget 50 g på, hvor de andre har taget mellem 80 og 110 g på

• #10   11. mar 2013 Holder du øje med at hun ikke liver puffet væk??

Søger hun patten mere end sine søskende??

Hvis hun ikke bliver puffet væk, bliver passet og plejet af sin mor som de andre og ikke søger at patte mere end sine søskende, så ville jeg ikke være urolig, måske er hun bare den lille i kuldet, men hvis du omvendt mener at hun måske ikke får det hun kan spise så suppler med lidt erstatning et par gange om dagen, så du ved hun får hvad hun kan spise..

• #11   11. mar 2013 takke Heidi.

jeg vil prøve med lidt erstatning til hende.. hun virker som den lille, der bare bliver puffet væk, når "bøllerne" skal til.. griner..

hun går til patten og moren virker lige så intresseret i hende som i de andre.. så jeg tror "bare" det er fordi, hun er nem at skubbe væk

• #12   11. mar 2013 Det er mange killinger for en lille hunkat og det vil også sige at der er mange om buddet af patter, så det er ikke helt unormalt at der skal kæmpes lidt om pladsen, så for at hjælpe killingen lidt er det ok at give lidt erstatning, killingen tager jo på så det skal ikke være mere end 2-4 gange om dagen du tilbyder den en lille smule, for den patter jo hos moderen, og du skal også kun gøre det så længe der er behov, altså når den bliver stor og stærk som de andre så trapper du lige så stille ned, jeg er ikke nogen ekspert på erstatnings området, da det aldrig har været et behov jeg skulle stille, har aldrig prøvet mere end 4 killinger, og det er gået fint alle gange smiley

• #13   11. mar 2013 Kunne det ikke være en idé at forsøge at lægge den lille til, når de andre sover eller du har dem oppe? Så får hun sin mors mælk, og det må vel være det bedste.
    Ved ikke om det er muligt i praksis, og ved ikke,om man så blander sig for meget.

• #14   11. mar 2013 Vi har haft killinger et par gange hvor mor ikke var så gode til at passe dem alle sammen.. I første omgang er det "bedre" at hjælpe hende med at die uden at hun bliver skubbet væk.. Hvis du vælger at tilbyde hende erstatning, så sørg for at hun har spist fra sin mor først, så din erstatning ikke bliver hendes "hovedmåltid" så hun er for mæt til at die ved sin mor..
    Og vælg det erstatning man kan købe hos dyrlægen, kan ikke huske hvad det hedder, men det er i en rundt hvid æske og så er der pulver i breve indeni.. Det er sundere end det man kan købe andre steder, dog også dyrere smiley

• #15   11. mar 2013 takker alle.. smiler

jeg har lagt hende på idag og holdt hende lidt skrærmet, mens hun spiste..
    jeg vil prøve det en dags tid mere og så veje hende f'ør vi prøver erstatningen

• #16   11. mar 2013 det er en pige

Kommentér på:
hjælp dreng eller pige??

Annonce