{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel til en dronning
  • #1   10. mar 2013 R.I.P. Dronning

Kan ikke forestille mig hvor hårdt det må være. Trøstekram fra mig, Pusser og Ymer.

• #2   10. mar 2013 Årh hvor er det trist smiley Pyha. Men hun er et bedre sted nu, uden smerter.. Trøstekram fra mig.

• #3   10. mar 2013 smiley Kram

• #5   10. mar 2013 Det er hårdt, men det er det bedste for katten, at den ikke skal lide mere.

RIP og trøstekram til jer

• #7   10. mar 2013 RIP

• #8   10. mar 2013 Mange tak til alle ,det luner med lidt trøstende ord

• #9   10. mar 2013 Ja, det er i sandhed en tung gang at gå, når man skal tage endelig afsked med en elsket kat. Og en meget trist periode, der følger efter. smiley

Når I er kommet gennem den værste sorg, har I heldigvis 12 gode år at tænke tilbage på.

Mange medfølende tanker herfra.

• #10   11. mar 2013 Ja nu er der jo gået et par dage og vi har ikke helt vennet os til det ,men vi kunde vel godt se hvad vej det gik ,hun var jo blevet så gammel her i vinter og vi skal når vi engang er klar helt sikkert have en sød kat igen.måske en fra et kattehjem ,er der nogen der har sådanne erfaringer?

• #11   12. mar 2013 Klart at der går nogen tid, inden I har vænnet jer til, at hun mangler - også selv om I har været forberedt på det.
    Og selvfølgelig skal I have kat igen, når I er klar til at åbne jeres hjem for en ny kat smiley

Dejlig ide med en internatskat. Rundt om på internaterne sidder der et utal af særdeles udmærkede katte og bare venter på et godt hjem.
    Så vidt jeg ved, har efterhånden alle internater neutralisering og øremærkning med i prisen for katten.

Nu ved jeg ikke om katten skal være indekat hos jer, for dette vil begrænse "udvalget" af internatskatte, da langt de fleste af dem har været vant til at have ude-adgang. Men der er da også inde-egnede katte på internater.

Hvis I kan tilbyde katten udeadgang, så er det bare at bestemme sig for, hvilken type kat, man ønsker, og så ellers besøge et internat eller to.

Jeg har tidligere, som frivillig for et dyreinternat, besøgt en hel masse internatskatte i deres nye hjem. Gang på gang fortalte ejerne, at de havde fået verdens bedste kat smiley Og det var også virkelig pragtfulde katte alle sammen!

Nå ja, mine egne fantastiske vidunderkatte er forresten også oprindeligt fra internat.
    smiley

• #12   12. mar 2013 Tak for svar ja det er en ude og inde kat vi skal have

• #13   12. mar 2013 Så er kat fra kattehjem/dyreinternat, efter min mening, det perfekte valg! smiley

• #14   13. mar 2013 Spibaten jeg føler dybt med jer, men de fleste katte elskere ved pr. intuition når det er tid til at sige farvel - vi ses. Selvom det er en frygtelig hård beslutning med megen tvivl om at man nu gør det rigtige, så vil de fleste af os her på kattegalleriet ikke se vore kat lide pga. egoisme. Det er utrolig hårdt og tomt den 1ste måned, det var det da for mig, ( Wolfie blev aflivet 15 jul 2012 ) da jeg havde fået hende aflivet besluttede jeg ALDRIG mere at få en kat da det var hårdere end jeg kunne forestille mig at miste hende, men der var så tomt i lejligheden, da der var gået ca. 6 uger besluttede jeg at tage på kattensværn forat se hvordan jeg reagerede på andre katte - om jeg var klar til en ny eller det var for tidligt, jeg faldt for en mor & datter der skulle ud sammen og spurgte hvor de kom fra og fik at vide at de havde boet hos en psykisk syg som havde smidt dem ud af vinduet så naboen havde afleveret dem, jeg vidste jo ikke hvor meget de derudover havde oplevet så jeg droppede dem, grunden var at Wolfie var blevet tævet og sparket af nogle møgunger da hun var 8 uger gammel og hun blev aldrig helt tryg, det tog mig 2 år at røre hende, jeg tog ikke på ferie i de 13 år vi havde sammen da jeg ikke ville udsætte hende for det trauma at en fremmed skulle komme og passe hende ( hun gemte sig altid såsnart jeg åbnede døren, så nogle venner spøgte med om jeg nu havde en kat da ingen så hende. Jeg orkede ikke at få endnu en psykisk skadet kat så jeg endte med at købe 2 NFO killinger som jeg fulgte fra de var 4 uger til jeg hentede dem da de var 14 uger. Hvis I tager på internat så besøg katten flere gange så I kan observere dens reaktion overfor jer. Har I tænkt på muligheden at få 2 katte, jeg er så glad for at jeg har 2 killinger , det er underholdende at se dem lave allemulige spilopper og de har hinanden hvis jeg er væk en hel dag og så har jeg ikke så dårlig samvittighed og det er ikke mere besværligt at have 2 og heller ikke meget dyrere for der spares en del penge ved at købe stort ind. Hvis I beslutter at få 2 så er der en del killinge kuld på div. internater og det er bedst at få 2 fra samme kuld men spørg om hvilke der er mest knyttede til hinanden. Der var nu mange indekatte da jeg var på kattens værn.

R.I.P nu du er Dronning i Katte Himlen så pas lige på vores himmelkatte smiley

• #16   17. mar 2013 Hej Sanne ja sikke en historie,Men to nye katte på en gang skal det nu ikke være,men når vi møder den helt rigtige tror jeg vi ved det ,men vi vil så småt ved at vende os til tanken om en ny lille hunmis gerne en lidt brugt, for ligsom at kunde give en chance til ..Hej Tanja 15 Mdr.var godt nok ikke gammel ,føler med dig ,en dejlig tanke at de kan hyggeputte sammen "på den anden side"

Kommentér på:
Farvel til en dronning

Annonce