{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Hva så venner? :] {{forumTopicSubject}}

HEEEJ :]
Jae, nu er Liva her på banen igen :]
jeg ville bare gerne skrive, og høre hvordan det går med alle jeres missaaare? x]

Min mor og jeg skal til dyrlæge her kl kvart i fem med Sommer.
Hun har her de sidste par uger mistet mere og mere pels på kroppen.
Min mor og jeg troede i starten af det var orm, så hun har fået en orme pille for nogen uger siden, men der har bare intet været der har hjulpet.):
Så nu har vi snakket om det, og vi tager til dyrlæge med Sommer her idag, for jeg vil ikke se på at min ynglings kat med nærmest intet pels på meget af kroppen. ):
Hun har nærmest ingen pels på store dele af kroppen lige nu.. Hele hendes baglår, mave, bug er nærmest bare hud ):
Men nu tager vi så til dyrlæge idag, og ser hvad der sker.

HVAD SKAL I LAVE MED JERES KATTE IDAG?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva så venner? :]
  • #1   6. mar 2013 Haha jeg kender ingen katte der kan lide støvsugeren. *griner*
    Men nu er gigadyret Simba her kommet op til mig, og så hygger vi os.<3

• #3   6. mar 2013 Nej hvor er den fin :]
    Jeg har lige snakket med Sommer, og det gør sgu ondt at se hende gå rundt uden næsten nogen pels på hendes baglår. :c.
    Men så tilbringer jeg tiden i at vente på at min mor kommer hjem lige nu.

• #4   6. mar 2013 http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/103857-bivirkning_ved_raafodring
    Min fantastiske dag indtil videre -.-
    Nu ligger Aslan bare og sover i sengen og Kela i sofaen.. De er vist godt mætte..

• #5   6. mar 2013 Liva, det lyder som om det er allergi, enten loppe allergi eller foder allergi..
    Håber i finder en løsning på problemet..

Ja jeg har ikke lavet noget med mine misser i dag, for jeg forlod dem alene hjemme kl 13.30 for at køre til reception og er først kommet hjem for en halv time siden, så nu har de fået mad og guffet i sig, så det er ved at være tid til at de tager sig endnu en lur smiley

• #6   6. mar 2013 Bare lige en hurtig indskydelse...

Min Frede er ikke bange for støvsugeren... Han flytter sig ikke engang selv om jeg skubber til ham med mundstykket....

Men han er sgu også tosset...

• #7   7. mar 2013 Hej Liva smiley
    Hvordan gik det hos dyrlægen?

• #8   7. mar 2013 Hej Lotte. Hun har ikke lobber, ikke skab, og heller ikke orm, så vi kæmper med at finde ud af hvad min pige har smiley
    Men hun har fået en skab vaccine og så har hun fået antibiotika, og så skulle det gerne forsvinde.
    Desværre kan dyrlægen ikke garantere at det kommer igen, og hvis det gør det, så skal hun nok aflives, fordi jeg vil næsten garantere at hun fryser meget ):
    Men nu må vi jo se.
    Dyrlægen sagde at hun er fin udover det enorme pelstab.
    Hun er ikke underernæret, og er glad og spiser som hun plejer. Dog har han en mistanke om at det er fordi at hun slikker sig meget.

• #9   7. mar 2013 Liva: Jeg har faktisk hørt om det før.. At katten over soignerede sig så meget at den blev hårløs bagpå..
    Er der sket noget i de daglige rutiner? Det tilfælde jeg har oplevet før var ejer arbejdsløs i en lang periode og da hun så kom i aktivering og var væk hver dag stressede det katten så meget at den over-soignerede så meget at den mistede alt hår på bagpart/baglår..

• #10   7. mar 2013 Cawani, det kan jeg ikke svare rigtig på..
    Det eneste jeg tror kan være, er at jeg ikke går rundt ude hos dem lige nu.. Jeg må ikke rigtig komme ud på krykker, da der er for stor risiko for at jeg evt skulle vælte.
    Det er min mor der fodre, min mor der kæler med dem. En sjælden gang, for hun lov til at komme indendørs for at snakke med mig.
    Jeg ved ikke om det kan være derfor..

Kommentér på:
Hva så venner? :]

Annonce