{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Slettet igen.... Aaaaarhh {{forumTopicSubject}}

Endnu en bruger er fornærmet over at få sandheden at vide og sletter sit oplæg

Kg, hvornår ændre i mulighed for det? Det er da voldsomt frustrerende at en hel diskussion forsvinder fordi en bruger føler sig lidt trådt på over at få en løftet pegefinger?!?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slettet igen.... Aaaaarhh
  • #1   25. feb 2013 Lige præsis den tråd overrasker det mig nu ikke at den blev slettet, om det var hende selv fordi hun ikke ville høre at hun burde kastrerer sin kat eller det er fordi hj. admin mente at den kom for meget væk fra emnet, skal jeg ikke kunne sige, men jeg forventede faktisk at den ville blive slettet, har faktisk ventet på det hele dagen smiley

• #2   25. feb 2013 Gætter på at det var tråden "Hvor meget." der først handlede om kattemad, hvorefter TS pludselig valgte at fortælle at hendes hankat da ikke skulle kastreres fordi han så mistede sin mandighed?

Kunne kun ryste på hovedet af den tråd til sidst, hvis man ikke vil diskutere et emne, skal man slet ikke lægge op til det...

• #3   25. feb 2013 Den er i hvert fald slettet, så gættede også på at det var den Heidi J mente smiley

• #5   25. feb 2013 Åbenbart smiley

• #6   25. feb 2013 Altså så må hun jo gå fra tråden.

Det er princippet i at en hel diskussion bare er væk, synes det er for ringe

• #7   25. feb 2013 Jeg kender desværre ikke tråden, men jeg kan ikk være mere enig i at det er træls når en tråd forsvinder, som andre måske kan få noget ud af.
    Jeg kan kun anbefale at så mange som muligt, skriver direkte til Bazoom og jeg skal naturligvis gerne, igen, give dem ideen.

• #8   25. feb 2013 Det er en af grundene hvorfor jeg ikke er så aktiv herinde mere. Godt nok kender jeg ikke den omtalte tråd. Men jeg er træt af , at jeg tager mig tide at svare sober og relevant i en tråd for senere at opdage at min tid har været spildt da tråden er slettet og det er desværre mere tilfældet end det er en undtagelse .Så kan jeg godt bruge min tid på andet smiley

• Team Miav!
    Team Miav! Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 2
    #9   25. feb 2013 Jeg syntes det er helt op til den enkelte bruger, om han/hun vil slette tråden. Hvis man føler sig trådt på er det ikke altid rart at der kommer flere kommentarer, som gør en ked af det eller andet. Der er vel heller ingen grund til at andre skal læse en hel diskussion, som slet ikke handler om det tråden egentlig blev oprettet om.
    Personligt prøver jeg altid at undgå der kommer en unødvendig diskussion op, men dette lykkes dog ikke altid desværre:-( Hvis jeg føler mig ydmyget, nedgjort eller bare bliver ked af det som folk skriver...ja så vælger jeg også at slette tråden, da jeg ikke ser nogen grund til at blive mindet om det hver gang jeg logger ind her på kattegalleri...

Jeg mener dog ikke at der er nogen grund til at slette et fint emne, hvor der står gode råd som mange andre også kan bruge stor nytte af.

Dette var bare min mening:-) Hvis nogen vælger at kommentere på dette indlæg, så husk at holde det i en pæn tone:-)

Hilsen Team Miav!:-)

• #10   25. feb 2013 Jamen jeg vil gerne kommentere på dit indlæg Team Miav, så må du jo så afgøre om jeg gør det på en sober måde smiley Jeg synes stadig ikke at selv om man føler sig trådt på, generet eller andet er grund nok til at slette en tråd. Man kan jo lade være med at deltage i den længere.

Det er korrekt at en tråd ofte tager en drejning i en anden retning og der kun kan siges om det at vi skal være bedre til at holdes os til emnet. Men det sker jo at der kommer "nye" oplysninger fra TS undervejs, som jo så natuligt kan dreje en tråd, fordi det så rent faktisk er noget helt andet det handler om.

I forhold til lange tråde, tror jeg de fleste af os kan skimme teksten/indlæggene og så læse det der kan bruges.

• #11   25. feb 2013 Marianne det kunne jo dejligt hvis det lykkes.
    Nu kommer jeg på andre forskellige forums og der fungere politikken om at man ikke kan slette tråde godt. smiley

• #12   25. feb 2013 Det er jeg fuldstændig enig i Heidi. smiley

• #13   25. feb 2013 Hmmm, har nogle gange tænkt over om folk sletter deres tråd da alle kan se den?

Her tænker jeg nogle gange over, at selv om man ikke er medlem så kan man se alt hvad der bliver skrevet her inde ??? Måske nogle er bange for at have det til at stå ? Når det er tilgængeligt for offentligheden, hvis nu man tager fejl eller noget.

Måske hvis det kun var os medlemmer der kunne se tråden, der var chance for den ikke blev slettet ? - hmmm nok ikke, men blot en tanke.

• #14   25. feb 2013 TJa hvorfor kommer det ikke bag på en smiley

Tror jeg vil følge dit råd Marianne,og skrive til Bazoom
    For dette duer ikke smiley
    Disse sletninger ødelægger hele ideen med et forum
    SÅ TRÆLS

• #15   25. feb 2013 Din tanke er nok ikke helt urealistisk Juvena, men jeg tror nu ikke det er dette der ligger til grund for sletningerne der sker her på KG.

• Team Miav!
    Team Miav! Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 2
    #16   25. feb 2013 Jeg mener at man skal have lov til at slette ens tråde. Hvis der f.eks. er nogle der er kommet til at annoncere inde i forum, hvilket man ikke må...ja, så er det jo smart at man kan slette tråden igen:-)

Marianne: Du skriver i en rigtig god tone:-)

• #18   25. feb 2013 Joh Team Miav men det er jo det hj admin bla er til, de vil jo altid kunne slette en tråd, hvis den enten løber af sporet, ikke er tilladt eller anden grund, så man kunne jo lave det sådan at en tråd ikke kunne slettes af brugere men kun af hj admin, så kunne brugere jo anmode hj admin om sletning, hvis det lå dem på sinde..

• #19   25. feb 2013 Skriv til siden ejere!!! I stedet for at sidde og brokke jer herinde (eller i hvert fald ikke kun det), så husk at skrive til dem og fortælle hvor træls og ødelæggende denne slette-mulighed er! smiley

• #20   25. feb 2013 Jeg havde meget ud af at læse en masse tråde før jeg blev medlem, og det ville være ærgerligt hvis det ikke fortsatte med at være muligt.
    Vi dummer os da alle, og lære af det, at andre så også har en mulighed for at læse og lære syntes jeg er fint smiley
    De fleste ville måske grine lidt af hvad de skrev for 3-4 år siden, det er sundt at kunne le lidt af sig selv, og sige ja jeg er kommet videre siden da.

• #24   25. feb 2013 Enig med fruen smiley

• #26   25. feb 2013 Preben, det er et tomt forum. Der er slet ikke den aktivitet der var for et par år siden. Der er så tilgengæld heller ikke så meget krig mere ...

• #29   26. feb 2013 Noget jeg også godt kunne tænke mig var at slettede brugeres indlæg ikke blev slettet!
    Nogle af de gamle tråde får man INTET ud af, fordi halvdelen af de brugere der har deltaget i trådene ikke længere er på KG..

Bare lige en lille tanke, hvis folk alligevel vil skrive til Bazoom smiley

• #30   26. feb 2013 Jesper - Ih tak.. Det var da et super fedt svar at få på en velmenende opfordring..

• #32   26. feb 2013 Jesper - Helst ikke.. Foretrækker lidt mere høflige mennesker

• #34   26. feb 2013 Argh ro på.. Kender altså Eva og hun hyler altså ikke op med det indlæg smiley *gg*

Igen - det med, man ikke kan læse tonefald (desværre)

• #35   27. feb 2013 Enig Preben
    Godt skrevet smiley
    Har skrevet til Bazoom.

Kommentér på:
Slettet igen.... Aaaaarhh

Annonce