1.422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mon min kat er gravid?? Mon min kat er gravid??

Hjææælp...
Hejsa.. Jeg tog min hunkat (som egentlig er på p-piller) i at blive parret hele 5 gange af samme han, den 23. juli. Det er nu 1 måned siden. Har ikke turde give hende p-pille siden, hvis hun er blevet gravid. Men hvordan ved jeg det? Hendes bageste brystvorter er blevet mere strittende, men har svært ved at se om farven er forandret, da hun er meget langhåret på maven, og derfor ikke rigtig har studeret dem så nøje før. Hun drikker utrolig meget vand - mere end normalt,og så kaster hun ofte op (men er nok hår). Jeg bilder mig ind, hendes mave er blevet tykkere - lidt hård, som en kugle. Men burde det ikke snart være ret så tydeligt at se, hvis hun virkelig er gravid?
Er så meget i tvivl. Hvornår kan man se det?
Vh Trine

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mon min kat er gravid??
  • #1   22. aug 2011 tager hende til dyrelægen og får hende stereliseret, så akn dyrelægen se det når han fjerner livmoder og evt fostre

• #2   22. aug 2011 Men har ikke noget imod killingerne. Vil bare gerne vide om den er gravid.
    Er den eneste måde at få svar på, ved at spørge dyrlægen? Burde man ikke kunne se det?

• #3   22. aug 2011 der er bare SÅ mange killinger i forvejen som mangler nye hjem så kan ikke forstå hvorfor du vil lave flere smiley
    Men jo du kan vente og se tiden an,

• #4   22. aug 2011 Hvis det er Luna på 5 år og hun er første gangs fødende , så ville jeg personligt ikke lade hende gennemføre drægtigheden . Da riskoen ved fødsels komplikationer er for stor .

• #5   22. aug 2011 Ja, Luna bliver 5 år til oktober.. Vidste ikke, det kunne være farligt for hende.. Åh nej...Så må jeg nok hellere få hende til dyrlægen,og få det tjekket...
    Tak for hjælpen og med linket.. smiley
    Det har aldrig været planen, hun sku ha killinger. Hun har været indekat indtil for 1½ år siden,og er derfor ikke steriliseret. Må hun hellere blive nu. Er ikke glad for, at give hende p-piller...
    1000 tak for hjælpen igen smiley
    - Trine

• #6   22. aug 2011 Tak... Nu håber jeg slet ikke hun er gravid.. Gik jo lidt og håbede - for tænkte, det kunne være så hyggeligt med killinger...
    Åhh nej, bare Luna ikke bliver syg..
    Tak... smiley

• #7   23. aug 2011 Tror ikke du behøver, at være bange. Nu tager du hende jo til dyrelægen. Så skal de nok hjælpe smiley

• #8   23. aug 2011 Dyrlægen kan altså ikke se om der bliver komplikationer med fødslen med det blotte øje - heller ikke med hverken røngtgen eller scan.

Men sterilisering her og nu - det forebriber begivenhedernes gang.

Foruden den hunkat jeg beretter om i den nævnte tråd på 3½ år, så har jeg lige haft en mere, hun var 3 år og 2 måneder. Det blev en ordentlig bollert også - ente med kejsersnit, døde killinger og en steriliseret hunkat.

Begge førstegangsfødende sunde og raske katte.

Kommentér på:
Mon min kat er gravid??

Annonce