Mon min kat er gravid?? {{forumTopicSubject}}
Hjææælp...
Hejsa.. Jeg tog min hunkat (som egentlig er på p-piller) i at blive parret hele 5 gange af samme han, den 23. juli. Det er nu 1 måned siden. Har ikke turde give hende p-pille siden, hvis hun er blevet gravid. Men hvordan ved jeg det? Hendes bageste brystvorter er blevet mere strittende, men har svært ved at se om farven er forandret, da hun er meget langhåret på maven, og derfor ikke rigtig har studeret dem så nøje før. Hun drikker utrolig meget vand - mere end normalt,og så kaster hun ofte op (men er nok hår). Jeg bilder mig ind, hendes mave er blevet tykkere - lidt hård, som en kugle. Men burde det ikke snart være ret så tydeligt at se, hvis hun virkelig er gravid?
Er så meget i tvivl. Hvornår kan man se det?
Vh Trine
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 4
Er den eneste måde at få svar på, ved at spørge dyrlægen? Burde man ikke kunne se det?
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
Men jo du kan vente og se tiden an,
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
maj 2011
Tak for hjælpen og med linket..
Det har aldrig været planen, hun sku ha killinger. Hun har været indekat indtil for 1½ år siden,og er derfor ikke steriliseret. Må hun hellere blive nu. Er ikke glad for, at give hende p-piller...
1000 tak for hjælpen igen
- Trine
maj 2011
Åhh nej, bare Luna ikke bliver syg..
Tak...
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 106 Svar: 344
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Men sterilisering her og nu - det forebriber begivenhedernes gang.
Foruden den hunkat jeg beretter om i den nævnte tråd på 3½ år, så har jeg lige haft en mere, hun var 3 år og 2 måneder. Det blev en ordentlig bollert også - ente med kejsersnit, døde killinger og en steriliseret hunkat.
Begge førstegangsfødende sunde og raske katte.
Mon min kat er gravid??