{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Ferie {{forumTopicSubject}}

<Hej allesammen smiley
Min lille miffi pige skal passe hjemme ved min mor i uge 7 da, vi skal i sommerhus, med svigerfamilien. Har tænkte over, at tage ud til min mor i morgen, så miffi kan få en god og tryg oplevelse, med køreturen og vænne sig til det hjemme ved min mor.

Nogen som har erfaringer med dette?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie
  • #1   3. feb 2013 Nej ikke rigtig. Men jeg synes umiddelbart at det lyder som en god ide smiley

• #2   3. feb 2013 Det ville altid være bedst for katten hvis den kunne blive passet i trykke rammer. smiley

• #3   3. feb 2013 Har os undersøgt om der var nogen som kunne passe hende herhjemme. Men den mulighed foreligger desværre ikke. Så tænkte, det var den bedste måde, at vænne hende til det smiley også ved jeg jo min mor vil passe super godt på hende smiley

• #4   3. feb 2013 Jeg ville ikke flytte for meget frem og tilbage på katten, da den bliver forvirret af det. smiley Det er jo et helt nyt sted den skal hen.

• #5   3. feb 2013 Vi slæber nærmest vores katte rundt alle steder - udstillinger, hos min svoger (som ejer Hectors kuldbror), mine forældre, ferie.

De har været vant til det siden de var små, så det rører dem overhovedet ikke.
    Hvis du mener, at din kat er nervefast nok til at kunne klare det, ville jeg ikke tøve.
    Dog tror jeg, det er bedst at lade katten komme på en tilvænnings-tur hvis turen består af flere dage og ikke bare 1 dag.

• #6   4. feb 2013 Maja:
    Når der ikke er mulighed for at få den passet i hjemmet, så synes jeg at det er en god løsning - den kender jo også din mor:)
    Det kan ikke være værre end at komme i pension;)

Kommentér på:
Ferie

Annonce