{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

Foder til Maine coon {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en fantastisk kat på lidt over 2 år, vi er flyttet fra lejlighed til rækkehus og efter han er blevet udendørs, synes jeg han er blevet lidt tynd, han får RC Maine coon foder og han har ingen problemer med at spise det, tværtimod så elsker han det.
Mit spørgsmål lyder så, hvad kan jeg ellers give ham, for at fede ham lidt op? kan jeg give ham noget mere udover fodret?
Glæder mig til at høre fra jer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til Maine coon
  • jan b
    jan b Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 76
    #1   1. feb 2013 Du kan give ham noget mere vådfoder og råt kød. Derudover kan du få kontrolleret om han skulle have orm, det har han sandsynligvis når han er udekat smiley

• #2   1. feb 2013 Han er jo nok mere aktiv nu hvor han er blevet udekat, jeg tror ikke du skal gå direkte efter at fede ham op, det kommer af sig selv at han vil regulere sit mad indtag med sin aktivitet, så sørg du bare for at der altid er mad til rådighed for ham, giv han noget dåsemad/ vådmad 1-2 gange om dagen eller / og råfodre hvis du vil..

Som Jan siger er det måske nok en god ide at tjekke for orm, hvis han fanger mus og fugle er der en god chance for at han kan have fået orm, men tror nu ikke der er en sammenhæng mellem vægttab og orm, det er mere fordi han er mere aktiv nu..

• Frederik N
    Frederik N Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #3   2. feb 2013 Arion large breed er rigtig godt sammen med våd/råt.
    det er det ihvertfald herhjemme og de er i pæn stand

Kommentér på:
Foder til Maine coon

Annonce